C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Bruker: C₈H₁₀N₄O₂ Objektiv: Sigma 30mm f/1,4 "Dirty Thirty" Deltakernivå: Pingle Annet: Skal prøve å begripe hvordan jeg skal sette opp AF for å ha en sjanse til å få noe skarpt med Sigmaen Endret 8. oktober 2011 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 01 Ble litt forsinka grunnet masse faenskap. Starter med et bilde jeg tok den første. Det er masse betongklosser og noe høstløv. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 02 Denne tror jeg jeg skal la tale for seg selv -- på sin tvetydige måte. Alternativ versjon: Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fin start! 02 var genialt. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 02 er et stilig doku-bilde. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Var både underfundig og morsom den der. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Artig vri på nr.2, støtter den. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Var både underfundig og morsom den der. Som vanlig sier du det jeg kan tenke meg å si Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Takk for tilbakemelingene! Jeg har redusert deltagernivået til pingle, da jeg rett og slett har for mye å gjøre for tida til å klare å henge helt med her. Men jeg skal prøve å slenge ut bildene jeg er på etterskudd med nå. 03 Der Untergang Endret 8. oktober 2011 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå