Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - tomsi42 - 25mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte spoilerbildet 22. Grafisk og monumentalt.

Postkort fra Oslo (23.), er jo i utgangspunktet litt hverdagslig. Men linjeføringen opp til slottet, og med tente gatelykter, løfter det seg allikevel over dette.

Høst ved Semsvannet (25.) var jo både pent og særdeles fylt av høst. Et godt bilde på oktober.

Solid kontrast mellom hovedbildet og spoilerne den 27. Bare jeg ser på bildet av det jordet føler jeg jordklumpene feste seg rundt skoene.

Den regntunge morgenen 28., var ganske behagelig å se på. Den blålige himmelen og det oransje lyset gjorde seg bra i kombinasjon. Fremdeles sterk høststemning.

Snodig hvordan de grønne markisene i speilingen 29. danser rundt nærmest på måfå. Spoileren var et ganske flott foto, men jeg klarer ikke å fri meg fra assosiasjoner til filmen Klovn som gikk for en tid siden.

Tid for oppvask (30.) viser hvordan man kan gjøre noe ut av noe helt dagligdags ved å komponere litt.

31. oktober: Det var noe kjent ja. Kraftlinjer er uimotståelige. Høstskrud på flere fronter, til og med på den ene av mastene. Den ser i alle fall passe rusten ut.

Vel gjennomført, men vi er også takk skyldig alle sammen for at du drar i gang disse aktivitetene.

Lenke til kommentar

Vel gjennomført, men vi er også takk skyldig alle sammen for at du drar i gang disse aktivitetene.

Ja, der sa du noe viktig k.n.b....man får ikke ting til å fungere uten slike initiativtakere som Tom...så den støtter jeg fullt ut... det er sikkert flere enn meg som setter pris på (og trenger) slik ekstra push...:yes:

Lenke til kommentar

Flott, 31....lyset kan minne om vår...4-5 måneder til nå så begynner det å vår-sprette :yes:

Og takk for jeg ble på-minnet stille tiden på kameraene, det har jeg glemt.

Takk, du har rett angående lyset. Desverre en stund til april og fest :(

Flott bilde, hypnotiserende kraftlinjer… Virkelig fint å jobbe med skyene om dagen!

Takker og bukker.

Som vanlig en knall Oktoberfest fra deg. Favoritter blir 15-16-22-28. Men jeg setter 16 som nr.1 :thumbup:

Takk. To av de havnet i galleriet ;)

6 okt og 13 okt er mine favoritter, ellers liker jeg som sagt godt dine bevegelser både mot høyre og venstre.. :)

Takk. De to er også jeg fornøyd med ;)

Likte spoilerbildet 22. Grafisk og monumentalt.

Postkort fra Oslo (23.), er jo i utgangspunktet litt hverdagslig. Men linjeføringen opp til slottet, og med tente gatelykter, løfter det seg allikevel over dette.

Høst ved Semsvannet (25.) var jo både pent og særdeles fylt av høst. Et godt bilde på oktober.

Solid kontrast mellom hovedbildet og spoilerne den 27. Bare jeg ser på bildet av det jordet føler jeg jordklumpene feste seg rundt skoene.

Den regntunge morgenen 28., var ganske behagelig å se på. Den blålige himmelen og det oransje lyset gjorde seg bra i kombinasjon. Fremdeles sterk høststemning.

Snodig hvordan de grønne markisene i speilingen 29. danser rundt nærmest på måfå. Spoileren var et ganske flott foto, men jeg klarer ikke å fri meg fra assosiasjoner til filmen Klovn som gikk for en tid siden.

Tid for oppvask (30.) viser hvordan man kan gjøre noe ut av noe helt dagligdags ved å komponere litt.

31. oktober: Det var noe kjent ja. Kraftlinjer er uimotståelige. Høstskrud på flere fronter, til og med på den ene av mastene. Den ser i alle fall passe rusten ut.

Nok en gang takk for fyldige kommentarer.

Lenke til kommentar

Ja, der sa du noe viktig k.n.b....man får ikke ting til å fungere uten slike initiativtakere som Tom...så den støtter jeg fullt ut... det er sikkert flere enn meg som setter pris på (og trenger) slik ekstra push...:yes:

Ditto.

Gleden er på min side; det er bare morsomt å dra igang slike fester når jeg ser deltagelsen og gleden dere vi får ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...