tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Oppdaget du var kommet på banen..fin begynnelse: Flott kontrast i bilde 1 Bilde 2 fortalte en historie, godt fanget Bilde 3 viser litt triste høst-symptomer Bilde 4 var knall nydelig, det likte jeg best. Plantene klamrer seg til veggen, mens klorofyllet suges ut av dem Veldig bra, med fine farger. Likte særlig kombinasjonen skygger og de knallrøde bladene. Det er alltid morsomt å følge dine fester. Du har en egen evne til å finne særegne motiv. En god start, og jeg regner med at fortsettelsen blir like bra, eller bedre. Ah, jeg liker både 3 meter til venstre og tre meter til høyre, alt etter hvilket utgangspunkt man har Takker og bukker. Hmm. Jeg mener da helt klart at jeg la inn en kommentar her i går. Begynner jeg å bli senil? Når det gjaldt dekket, tenkte jeg på at det kunne "dekket" hele billedflaten. Men jeg ser jo at det ikke er mulig. Over til solveggen i dag ser jeg. Blir litt dybdevirkning av skyggene. Senil? I såfall velkommen til klubben. Kun dekk hadde vært bedre, skal være enig i den. Fint lys (kveld?) på det siste, fin skyggevirkning mot muren. Takker og bukker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 5. Ramstad Skole (E-P1) 1/125s, f/5.6, ISO 200 Har kjørt forbi denne skolen nesten hver morgen de siste årenene, og har tenkt at "her er det fint på høsten" - det bør jeg ta et bilde av ... Alternativ utgave: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dagens var velkomponert og flotte høstfarger Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Alternativ utgave: Niks. Mye bedre fokus på treet i hovedutgaven (tettere på altså), og det er dette som peker seg ut som hovedmotiv for meg. Løvet ser forresten ut til å være overmodent, og må må plukkes øyeblikkelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Dagens var velkomponert og flotte høstfarger Takker og bukker. Alternativ utgave: Niks. Mye bedre fokus på treet i hovedutgaven (tettere på altså), og det er dette som peker seg ut som hovedmotiv for meg. Løvet ser forresten ut til å være overmodent, og må må plukkes øyeblikkelig. Er enig med deg. Tror de løvene ramler av rimelig fort. Det er to bjørketrær der også og de er alt bare. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 6. Yours truly refuses to get old (GH2) 1/60s, f/5.6, ISO 160 Et forsøk på selvportrett. Vi har fått "kule" luer på jobben og den måtte prøves. Store headset er nødvendig for å holder støyen ute når man jobbe i landskap... Mangler bare en hoodie Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 :!: :!: den var søt...og ganske virkelighetsnær... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dette var et artig selvportrett! Aner noen sinte fugler bak deg, pass på... Forresten så passer makshøyden din på 900px veldig godt i nettleseren på min 1680x1050 skjerm. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 He, he. Ser hva du mener. Teknisk ganske upåklagelig, i hvert fall i mine øyne. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Der var det noen som oppdaget den sinte fuglen - det er en liten grønn gris der også Takk for kommentarer. Endret 7. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) 7. Ved Tanum kirke (GH2) 1/320s; f/5,6; ISO 160 Høsten har inntatt Tanum også - det er mange staselige trær rundt kirken. Endret 7. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fint høstbilde, men hvor er kirken... 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Artig selvportrett! Godlyd i de klokkene ser det ut som Endret 7. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Fint høstbilde, men hvor er kirken... Litt til venstre for bildet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Artig selvportrett! Godlyd i de klokkene ser det ut som Takker - det er noen halvdyre Sony klokker. De låter ikke så gæern't. Og holder støyen ute. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Flott selvportrett. Dagens hadde fin høststemning og et nydelig lys. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) 8. Idyll fra Mysen (GH2) 1/2000s; f/4; ISO 200 I dag tok vi en pause i Mysen når vi var på vei til Töcksfors. edit - måtte bytte bilde, da det første var tatt med feil objektiv (14mm) Alterntiv: Bildet jeg postet først, med feil brennvidde ... (GH2) 1/1000s; f/5,6; ISO 200 Endret 9. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Oi, dagens ble kjempeflott...prangende farger og fint komponert Og det utbyttede bilde kan jeg faktisk gi samme kommentar! Endret 9. oktober 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Si meg enig med RandiA. Flott komponert og flotte farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå