saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Oppdatering 6.10.11 Hei alle sammen! I løpet av en ukes tid nå, har jeg byttet ut strømforsyning og skjermkortet mitt. Strømforsyning byttet jeg med en AX 850 Watt, etter bare en dag med spilling fikk jeg samme problemer. For meg bekreftet dette at det var skjermkortet som har tatt kvelden. En annen grunn til det, er jo at jeg moddet skjermkortet selv, uten noen til å hjelpe meg, eller med noen erfaring, så det kom ikke som en overraskelse at skjermkortet har klikket igjen. Men likevel, så gikk jeg innom Lefdal, som nå har begynt med å selge et par PC komponenter, og "lånte" meg en 6950 Direct CU II 1GB for 2300 kr (jeg er klar over at dette er svindyrt, skal levere den tilbake når jeg er ferdig å teste). Hittil har det fungert utmerket med det nye strømforsyningen. Temperatur, støy og rett og slett stabilitet. Har nå fjernet den nye strømforsyning, og satt tilbake den gamle, har kun fått testet oppsettet med Furmark, skal spille et par dager, hvis alt går strålende kan jeg levere tilbake PSU, ingen grunn til å kjøpe en ny en, ennå Beklager for dårlig setningsstruktur og takk for hjelpen! Låser tråden når jeg har bestemt meg for et nytt skjermkort. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nja, AX'n er jo snillere på strømregningen din (Høy effektivitetsgrad i tilegg til god rippel som også øker levetiden på komponentene dine.) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Nja, AX'n er jo snillere på strømregningen din (Høy effektivitetsgrad i tilegg til god rippel som også øker levetiden på komponentene dine.) Mhm, leste det også en plass. Men er ikke helt opp til meg heller, har noen som låner penger til meg for alt dette, så hvis det er en mulighet for å spare penger, så er jeg nødt til det. Vet du forresten om det er normalt at et 6950 Direct CU II 1GB har et lite rødt lys før man slår på maskinen (strøm er på alstå), den forsvinner når jeg slår på maskinen. Jeg bare lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå