vegardkt Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Okay, så jeg har formatert min sony vaio VGN-FW for en måned siden ca. Jeg har installert så få programmer som mulig og har forsøkt å holde pcen ryddig. I det siste har pcen synest det er gøy å bare bli svart, for deretter å skru seg av etter noen få sekunder. Dette skjer mens jeg spiller, (minecraft og league of legends), samt når jeg bruker et program som heter MCedit. Problemet oppstår som oftest med minecraft og MCedit, men også LoL. Jeg er ganske sikker på at alle 3 programmene bruker java, og mistenker derfor at problemet ligger her et sted. Jeg har avinstallert alle versjoner av Java og innstallert den nyeste versjonene av java 6. Jeg har også kjørt diverse disk cleanups via AVG, diskfragmentering, slettet unødvendige programmer og filer. Min andre mistanke er at det er et problem met grafikk-kortet, men jeg har ATI mobility radeon HD 4650, og som dere kanskje vet bruker de catalyst control center, som er klin umulig å få oppdatert drivere gjennom, og har derfor ingen anelse hva status er på grafikk-kort driverene. Generell pc info: Windows 7, 4GB ram, 2,53GHz dual core. Si ifra hvis det er noe annen info dere trenger, så skal jeg prøve å finne ut av det. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
vegardkt Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) fikk bluescreen nå, har lastet opp dumpfil, noen som klarer å åpne å titte på denne? 092811-58703-01.rar Endret 28. september 2011 av vegardkt Lenke til kommentar
vegardkt Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå