Gå til innhold

Hvor mye Mhz har pc'en min?

Hesa

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en p4 1700 Mhz, jeg satte inni en cd, som sjekket systemet mitt den kom til at eg hadde 1500Mhz, dette stemer jo ikke med det som står på og i maskinen, jeg har også en 500Mhz og en 600Mhz desse viste rett når eg satte inn den nemte cd'en.

Det jeg lurer på er om det fins noen sider på nete el. der jeg kan finne et eller annet til å sjekke pc'en for hvor mye Mhz det egentlig er i den maskinen?

+ Kan jeg over klokke en maskin med : ASUSTek P4B,Pentium 4,Socket-478,SDRAM Hovedkort og Intel P4 1700Mhz, S-478,Boxed m/vifte prossesor? eller vet noen om noe jeg kan gjøre for å få denne litt mer grei å ha med å gjøre, har operativsystemet win2000pro har lurt på m det er andre operativsystem som hadde fungert bedre med min maskin, ver så snill å svar meg noen.

Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til :smile: HEGE!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikker programmet som leser hastighen som gjør en feil. Prosessor hastigheten vises i oppstarts fasen.

Du kan sikker overklokke FSB noe, men ikke gjør noe du kommer til å angre på. Har du bruk for en raskere maskin?

Windwos2000 Prof er et bra operativsystem litt liten støtte multimedia, men mye bedre "all around" en f eks Win98. Sikker gøy med WinXP, men har du bruk for det?

På den maskinen kan du kjøre alle OS du ønsker Microsoft, Linux, osv

"Why Fiks It, If It Ain`t broken"

Pål Kallevåg

EpoxAMDTaiSolPapstCrucialApacerIbm

MaxtorWesterndigitalIntergraph

[ Denne Melding var redigert av: pkalle på 2002-02-06 19:11 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...