Hesa Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hei jeg har en p4 1700 Mhz, jeg satte inni en cd, som sjekket systemet mitt den kom til at eg hadde 1500Mhz, dette stemer jo ikke med det som står på og i maskinen, jeg har også en 500Mhz og en 600Mhz desse viste rett når eg satte inn den nemte cd'en. Det jeg lurer på er om det fins noen sider på nete el. der jeg kan finne et eller annet til å sjekke pc'en for hvor mye Mhz det egentlig er i den maskinen? + Kan jeg over klokke en maskin med : ASUSTek P4B,Pentium 4,Socket-478,SDRAM Hovedkort og Intel P4 1700Mhz, S-478,Boxed m/vifte prossesor? eller vet noen om noe jeg kan gjøre for å få denne litt mer grei å ha med å gjøre, har operativsystemet win2000pro har lurt på m det er andre operativsystem som hadde fungert bedre med min maskin, ver så snill å svar meg noen. Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til :smile: HEGE!! Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Det er sikker programmet som leser hastighen som gjør en feil. Prosessor hastigheten vises i oppstarts fasen. Du kan sikker overklokke FSB noe, men ikke gjør noe du kommer til å angre på. Har du bruk for en raskere maskin? Windwos2000 Prof er et bra operativsystem litt liten støtte multimedia, men mye bedre "all around" en f eks Win98. Sikker gøy med WinXP, men har du bruk for det? På den maskinen kan du kjøre alle OS du ønsker Microsoft, Linux, osv "Why Fiks It, If It Ain`t broken" _________________ Pål Kallevåg EpoxAMDTaiSolPapstCrucialApacerIbm MaxtorWesterndigitalIntergraph [ Denne Melding var redigert av: pkalle på 2002-02-06 19:11 ] Lenke til kommentar
Hesa Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Takker for raskt svarr, har berre hørt at med win XP kan jeg dra mer nytte av min P4 Hege :smile: Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 19:11, Hesa skrev:Takker for raskt svarr, har berre hørt at med win XP kan jeg dra mer nytte av min P4Hege :smile: Både Ja og Nei, til multimedia Ja, men ikke alle typer applikasjoner gjør det bedre under XP. Lenke til kommentar
JOG Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har brukt et prog. som heter: "Testcpu" Det er enkelt å bruke, og lite - 0.6Mb. Har alltid vist rett Mhz for meg. Om du ikke finner det, så kan jeg maile det til deg :smile: [email protected] Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: Det jeg lurer på er om det fins noen sider på nete el. der jeg kan finne et eller annet til å sjekke pc'en for hvor mye Mhz det egentlig er i den maskinen? WCPUID er tingen. http://hp.vector.co.jp/authors/VA002374/sr...c/download.html Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg har hørt at dersom en Intel CPU blir for varm, vil den automatisk klokke seg ned! Kan det ha noe med kjøling å gjøre eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå