Gå til innhold

Problemer med Firefox!

Anbefalte innlegg

Hei

Helt siden jeg installerte Firefox 6.x(har nå 7) har jeg hatt problemer med java(tror jeg)...

Får f.eks denne meldingen når jeg prøver å logge inn på norsktipping: illegal/out-of-context request (2)

Får også feilmelding når jeg prøver å logge inn på nettbanken(dette vet jeg er java), er snakk om sparebank1 sin nettbank og jeg ser Java laste men får deretter feilmelding...

Noen som kan hjelpe meg?

Vet jeg sannsynligvis må legge ut mer informasjon, men er ikke sikker på hva så det er bare å komme med forslag :)

Edit: Vil bare legge til at alt fungerer i IE

post-166799-0-53096700-1317154913_thumb.png

post-166799-0-09918400-1317154920_thumb.png

Endret av HFidelity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å avinstallere java, for å så laste ned og installere den nyeste java versjonen? Og fungerer f.eks nettbanken med Internet Explorer eller en annen nettleser? Om ja, er vel problemet FireFox mer enn Java.

Ville da avinstallert FireFox og så installert den nyeste versjonen lastet ned fra f.eks Firefox.no

For å være sikkert hadde jeg nok avinstallert både java og FF, før jeg installerte begge på nytt. Tar kortere tid enn å feilsøke en masse.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Har lagt inn 7`ern og alt funker som det skal her. Flash, shockwave, og java null problem.

Nå har jeg for vane å alltid avinstallere og fjerne rester fra register og mapper før jeg legger inn ny versjon. Mer jobb, men aldri problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...