MilKman' Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei! Når må en betale det man har brukt på et MasterCard fra DNB? Får man regning, eller kan man betale på nettbanken da man har fått penger? Er det uansvarlig av meg å bruke MasterCardet nå som jeg ikke har penger, men når jeg vet at jeg får penger den 20. oktober? (Jeg har en sperre på MC'et på 2.500kr, og jeg får langt mer enn det.) Mvh CjC Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du får regning. Hvilken dato forfallet er på velger man typisk ved bestilling av kort. Kjøper du f.eks. noe med kortet 15 september og har forfallsdato den 10. vil du betale dette den 10. oktober. Du blir hverken rikere eller fattigere av å ha et kredittkort. Er kjøpet uansvarlig med tanke på økonomien din i utgangspunktet er det like uansvarlig med kredittkort, er det en fillesum er det også det som det er kredittkort som brukes for å betale. Generelt ikke et særlig godt tegn når du bruker det som du gjør. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Du får regning. Hvilken dato forfallet er på velger man typisk ved bestilling av kort. Kjøper du f.eks. noe med kortet 15 september og har forfallsdato den 10. vil du betale dette den 10. oktober. Du blir hverken rikere eller fattigere av å ha et kredittkort. Er kjøpet uansvarlig med tanke på økonomien din i utgangspunktet er det like uansvarlig med kredittkort, er det en fillesum er det også det som det er kredittkort som brukes for å betale. Generelt ikke et særlig godt tegn når du bruker det som du gjør. Takk for raskt svar! Jeg har ikke tatt kortet i bruk siden jeg fikk det, men jeg bare lurte, ettersom jeg trenger litt diverse småting. Jeg klarer meg nok fint uten, men jeg ble litt nysgjerrig i tilleg! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå