InToRv Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hei, min LG P500 har blitt sørpe treg, selv om jeg bruker Task killer og annet som skal rydde opp i telefonen, så jeg håpet en oppdatering skulle fikse dette. Så da lurer jeg enkelt og greit på, hvordan oppdaterer jeg denne mobilen? Endret 28. september 2011 av InToRv Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvilke kjører du? 2.3.5? og kjører du Cyanogen? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Først av alt så bør du fjerne task killer. Den kan være like mye problemet som noe annet. Android styrer selv programmene og det gjør bare vondt verre å bruke task killer. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har det OSet som fulgte med mobilen, v 2.2x. Skal prøve å fjerne alle programmene jeg har instalert, nå har det blitt så ille at Tetris lagger.. Men er det veldig vanskelig å få oppdatert mobilen? Ser for meg at v 3.x er veien å gå? Det er forresten en LG om det betyr noe. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hæ? Er det Nexus One (produsert av HTC) du har, eller en LG telefon? Første posten din (og tittel) sier Nexus one, men over skriver du LG som ikke har noen Nexus telefon... Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Hmm, kanskje jeg roter veldig her. Det er en LG, var helt sikker på at det var en nexus one, men det er faktisk en P500, skal endre topic title. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 LG P500 Optimus One heter den. Ikke store forskjellen i navn, men to helt forskjellige telefoner. Fort gjort Sjekk ut denne tråden og se om du blir noe klokere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1306688 Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sliter selv med det samme, vrker som de har fjernet muligheten. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Så det er ikke mulig? Jeg kan ingen ting om disse nye smart telefonene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå