airetam Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Er på utkikk etter en ny pc, men budsjettet mitt hindrer meg i å kjøpe noe ekstremt, og jeg vil høre andres meninger før jeg kjøper noe. Lurer litt på om denne pc'en vil være brukbar i en stund, og eventuelt hvor godt den vil kjøre Battlefield 3. http://www.dustinhome.no/asus-cg8350-4-gaming-ci7-34-8gb-1000-gtx560-w7hp/product/5010600194?csref=Pricecompare_mediahuset_1029 EDIT: Kan den oppgraderes etter behov senere? Endret 27. september 2011 av airetam Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Harddisken i den maskinen der er ganske treg, hvis du skal bruke den til gaming så er selvfølgelig det beste en SSD, men en 7200 rpm-disk gjør også nytten. 5400 derimot er litt lite, og det tar lenger tid å laste inn teksturer osv. i spill. Ellers ser den jo grei ut =) Men husk at man alltid sparer penger på å bygge selv, og da får man det akkurat slik man vil ha det også Lenke til kommentar
airetam Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) La oss si jeg slenger inn denne? Prisen ser veldig bra ut i forhold til andre pc'er som jeg har sett på i kveld. Endret 27. september 2011 av airetam Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Nå er det en stund siden jeg har oppgradert/kjøpt pc-deler, så jeg vil ikke uttalte meg om maskinen er verdt det den koster, det får noen andre gjøre. Følte bare jeg skulle si det med harddisken mtp. at du skal bruke den til spilling. Du kan slenge inn den disken ja, og så bruke den andre til lagring f.eks. Endret 27. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
airetam Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Takk for det, da slipper jeg å lure hvis jeg hadde kjøpt pc'n og lurt på hvorfor det går tregt Endret 3. oktober 2011 av airetam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå