Gå til innhold

Skal kjøpe pc, fungerer denne?

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en ny pc, men budsjettet mitt hindrer meg i å kjøpe noe ekstremt, og jeg vil høre andres meninger før jeg kjøper noe.

Lurer litt på om denne pc'en vil være brukbar i en stund, og eventuelt hvor godt den vil kjøre Battlefield 3.

http://www.dustinhome.no/asus-cg8350-4-gaming-ci7-34-8gb-1000-gtx560-w7hp/product/5010600194?csref=Pricecompare_mediahuset_1029

EDIT: Kan den oppgraderes etter behov senere?

Endret av airetam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Harddisken i den maskinen der er ganske treg, hvis du skal bruke den til gaming så er selvfølgelig det beste en SSD, men en 7200 rpm-disk gjør også nytten. 5400 derimot er litt lite, og det tar lenger tid å laste inn teksturer osv. i spill. Ellers ser den jo grei ut =)

Men husk at man alltid sparer penger på å bygge selv, og da får man det akkurat slik man vil ha det også :)

Lenke til kommentar

Nå er det en stund siden jeg har oppgradert/kjøpt pc-deler, så jeg vil ikke uttalte meg om maskinen er verdt det den koster, det får noen andre gjøre. Følte bare jeg skulle si det med harddisken mtp. at du skal bruke den til spilling. Du kan slenge inn den disken ja, og så bruke den andre til lagring f.eks. :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...