Skjeggape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Av en eller annen grunn klarte jeg å knekke av dørhåndtaket på min Toyota Corolla `97 modell i dag. Dårlig plastskit av et håndtak.. Hva er egentlig fremgangsmåte nå, må jeg innom en toyota forhandler og få time til rep, eller er det noe jeg kan fikse selv? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det kommer vel an på hva du har kunnskaper til, hva du har tid til og hva du har verktøy til.. Det kan være litt fiklete å demontere dørhåndtak, ofte må man ha av trekket på innsiden av døra + + Det er bare å demontere, og montere nytt håndtak og sette tilbake alt på plass, men det kan være at noe må limes, og andre ting må smøres. Jeg ville nok satt av noen timer til en sånn jobb hvis du ikke har litt erfaring fra før. Deler kan du enten få brukt fra en hugger, eller nytt fra Toyota. Kjenner jeg dem rett har de det på hylla. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Takk, får undersøke litt hva som er billigst og kjappest.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå