Gavekort Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei! Jeg skal gjøre en stor betaling i Storbritannia, og valutakursen kan avgjøre flere tusen kroner for meg. Jeg kan utsette betalingen frem til første oktober. Jeg sitter her og ser at GBP/NOK-kursen har vekslet en del i de siste dagene, men jeg vet ikke hvordan fremtiden til kursen ser ut. Burde jeg gjøre betalingen snarest eller gjør jeg lurt i å vente? GBP/NOK-kurs Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Valutamarkedet er antageligvis det mest effisiente markedet vi har, med enorme transaksjonsvolumer hvert eneste døgn og et ekstremt antall analytikere på jobb døgnet rundt. Den som måtte sitte på en god teori her er enten travelt opptatt med å handle eller på vei til Maldivene for å nyte gevinsten. For alle praktiske formål er det umulig å spå slikt. Lenke til kommentar
per66 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) På lang sikt skal pundet svekkes enda mer... På kort sikt som du spør om, Ikke peiling. Endret 28. september 2011 av investor Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Da har jeg en lys fremtid i sikte! Jeg utførte betalingen min idag, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå