Gå til innhold

Mellomlande i Doha

Anbefalte innlegg

Skal til Maldivene til vinteren, og skal da mellomlande i Doha.

Har en og en halvtime på oss fra flyet lander til neste fly går. Er det noen som vet om dette er god tid?

Hvordan er det med bagasjen? Må vi sjekke inn den på nytt, eller går det automatisk?

Synes det høres ut som litt lite tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du har gjennomgående billett så blir du tatt vare på. Før flyplassen blir ferdig neste år skal det være endel bussing og litt kronglete så 1.30 er faktisk oppført som "minimum connection time" for flyplassen.

Har du tid og kort fra Diners er det gratis lounge for deg der:

http://www.dinersclubinternational.com/airport-lounge.html?cityList=Qatar--Doha&type=city&x=19&y=12

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det burde vel akkurat gå, da jeg var der så tok det nesten 45 minutter fra vi landet til vi var busset frem til terminalen. (jeg var på siste buss fra flyet)

Og det tok vel en 20-25 minutter i kø igjennom security, igjen så var jo jeg ganske langt bak fordi jeg var på siste bussen, da jeg gikk forbi senere (hadde mye tid i den klossen) så var det helt folketomt.

Bagasje går som de sier bare direkte.

Som robertaas nevnte; det er dinerslounge, men tviler på at du rekker å få foten innafor mer enn max fem minutter :p

Bare så du er klar over det, dette er ikke et sted du har lyst til å tilbringe flere timer (kanskje greit i dinersloungen?), så hvis alternativet er 1,5 timer eller 5 timer, så hadde jeg definitivt gått for det første. Rekker du ikke flyet og du har gjennomgående bilett som du sikkert har siden du er i Doha, så kommer du deg frem til slutt uansett.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...