Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

litt av hvert

Anbefalte innlegg

Går på ungd. skole på askøy, og der jobber de minst suksessfulle, mest pessimistiske, sureste, urutinerte og mest rotete maktmisbrukerne på hele askøy. de delser ut anmerkninger både her og der. I dag fikk jeg en anmerkning for å høre på musikk, da jeg allerede hadde fått lov av en annen til å høre på musikk.. en annen gang fikk jeg en anmerkning få å være urolig i timen da jeg mistet en flaske i gulvet slik at det bråkte litt. I tillegg klarer de ikke å planlegge en eneste time, og alt ender opp i lite læring, sure og lite lærevillige elever og et jævla tonn med anmerkninger. På bestevennen min sin skole, har de ikke lekser, men en studieplan der elevene selv bestemmer hva de vil jobbe med, ut ifra hva de sliter med eller vil bli bedre på, lærerene er optimistiske, smiler og skaper et godt læremiljø. Jeg har 10 anmerkninger nå, litt over en måned etter skolestart.. og går i 10.kl .jeg vet ikke om det er dette semesterets karakterer jeg søker med, eller er det neste? og hvor mye rakker anmerkningene ned på de andre karakterene mine? får liksom femmere og av og til seksere.. litt dumt at de kronidiotene med makten skal ødelegge for livet mitt..

Og så skal jeg jeg til Polen neste måned. først tenkte jeg at jeg ville ta tatovering, men så bestemte jeg meg for å vente i tilfelle den strekker seg når jeg vokser.. så nå tenker jeg piercing, men er litt i tvil om hvor jeg skal ta den.. får ikke lov til noen av delene, og jeg har bursdag rett etterpå så jeg får bare håpe på at mor ikke dropper gave :p men sånn i forhold til piercing, hvor mener dere at det er kult?

Endret av sebastifuck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...