Sebastilurio Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Går på ungd. skole på askøy, og der jobber de minst suksessfulle, mest pessimistiske, sureste, urutinerte og mest rotete maktmisbrukerne på hele askøy. de delser ut anmerkninger både her og der. I dag fikk jeg en anmerkning for å høre på musikk, da jeg allerede hadde fått lov av en annen til å høre på musikk.. en annen gang fikk jeg en anmerkning få å være urolig i timen da jeg mistet en flaske i gulvet slik at det bråkte litt. I tillegg klarer de ikke å planlegge en eneste time, og alt ender opp i lite læring, sure og lite lærevillige elever og et jævla tonn med anmerkninger. På bestevennen min sin skole, har de ikke lekser, men en studieplan der elevene selv bestemmer hva de vil jobbe med, ut ifra hva de sliter med eller vil bli bedre på, lærerene er optimistiske, smiler og skaper et godt læremiljø. Jeg har 10 anmerkninger nå, litt over en måned etter skolestart.. og går i 10.kl .jeg vet ikke om det er dette semesterets karakterer jeg søker med, eller er det neste? og hvor mye rakker anmerkningene ned på de andre karakterene mine? får liksom femmere og av og til seksere.. litt dumt at de kronidiotene med makten skal ødelegge for livet mitt.. Og så skal jeg jeg til Polen neste måned. først tenkte jeg at jeg ville ta tatovering, men så bestemte jeg meg for å vente i tilfelle den strekker seg når jeg vokser.. så nå tenker jeg piercing, men er litt i tvil om hvor jeg skal ta den.. får ikke lov til noen av delene, og jeg har bursdag rett etterpå så jeg får bare håpe på at mor ikke dropper gave men sånn i forhold til piercing, hvor mener dere at det er kult? Endret 28. september 2011 av sebastifuck Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ta den i pæra. Lurte du på noe mer, eller var hele den historien bakgrunnen for at du lurer på hvor du skal sette piercingen? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Lurte egentlig bare på deres meninger om alt sammen.. og ang. piercingen så var det liksom ansiktet det gjaldt.. Endret 27. september 2011 av sebastifuck Lenke til kommentar
nnys Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tattovering og piercing er blodharry. Det ser ekstra harry ut når man har piercing i ansiktet. Nei, fyysj! 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Om du har lyst til å bli en større taper enn det du allerede er idag, så er det bare å ta piercingen. 1 Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Annmerkninger og fravær betyr ingenting når du søker på vgs. Det kan kun ha betydning når du skal søke jobb. Ikke ta piercing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå