fotogigen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Levende hav. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hmm. Utvilsomt et godt komp og fin sløring. Synes kanskje at bakre del av bilde blir litt tung/mørk? Når det er sagt, så kan jeg lite eller ingenting om s/h, så du får ta det ut fra en ren amatørs synspunkt. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fin komposition med gode elementer placeret i billedfladen. Billedet virker noget uskarpt og har mangler i efterbehandlingen. F.eks. halo bag klipperne, ikke megen tegninger i de sorte felter og højlys på himlen. Har du brugt Nik silver? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Takker for konstruktive kommentarer, nei jeg har ikke brukt nik... jeg tror jeg dro på med for mye kontrast i ps.. det må vere grunnen til at så mye detaljer forsvinner og muligens også haloen.. jeg ser det nå når du påpeker det, Websters! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg