sjekkern Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Det blir arrangert speeddate i Oslo i oktober og de mangler gutter så jeg lurte på om noen ville bli med dit på speeddate. Har hørt fra andre at det er en skikkelig spennende opplevelse. Dette er en glimrende mulighet for oss gutta å møte mange damer som er ute etter en kjæreste. Alderen på jentene er fra 27 til 42 år. Kom igjen og bli med, dette blir moro. Nettsiden deres er: http://www.speeddate-star.com Endret 27. september 2011 av sjekkern Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Den markedsføringen kan ikke ha vært særlig bra om det mangler gutter... Det er da konsekvent damer som pleier å være mangelvare på slike tilstelninger. 6 Lenke til kommentar
sjekkern Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Den markedsføringen kan ikke ha vært særlig bra om det mangler gutter... Det er da konsekvent damer som pleier å være mangelvare på slike tilstelninger. Ifølge arrangørene er det stikk motsatt av hva du sier.Ved forrige date var det akkurat samme sak, det var veldig vankelig å få tak i gutter. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg var med sist gang som ble arrangert i august, og er sant som beskrives her. Vi var 9 menn vs 22 damer (se min egen tråd under Samliv). De har kun nettsiden å markedsføre fra, så klart ikke mange får det med seg. De burde reklamere mer. Tror jeg dropper denne gangen. Det var noen hyggelige damer, men å være yngst igjen og ha lite muligheter til match frister bare ikke. Har også mistet kontakten med hun kun ene jeg hadde match med. Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kunne sikkert å ha vært interessant, men fullstendig uinteressant aldersinndeling på de forskjellige gruppene. Er selv 32 år og kan overhodet ikke tenke meg noen på 18 år. Tror at inndelingen i de gruppene skremmer bort mange potensielle, av begge kjønn. At nettsiden ser ut som den lagd i 1995 hjelper heller ikke. Det er da ikke så vanskelig å lage en database som matcher evt. dater med en gang istedet for å dele inn i grupper. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Glemte å nevne at de gruppene som er fremstilt på nettsiden blir kun informativt i praksis. Lokalet de arrangerer i er ikke så stor til å danne samtlige grupper. Dermed slår de sammen alle grupper og alle får en sjanse til å treffe alle (damene sitter på bordene mens mennene går på rundgang). Er ganske sikker det blir slik denne gangen også. Lenke til kommentar
sjekkern Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Kunne sikkert å ha vært interessant, men fullstendig uinteressant aldersinndeling på de forskjellige gruppene. Er selv 32 år og kan overhodet ikke tenke meg noen på 18 år. Tror at inndelingen i de gruppene skremmer bort mange potensielle, av begge kjønn. At nettsiden ser ut som den lagd i 1995 hjelper heller ikke. Det er da ikke så vanskelig å lage en database som matcher evt. dater med en gang istedet for å dele inn i grupper. En burde jo forvente at du i det minste leste siden godt før du kom med kritikk i stedet for å slenge ut uriktige påstander. Det står at datene tilpasses hverandre og du kan komme med egne ønker om alder om du vil det.Det er mange forskjellige ønsker derfor kan en ikke bruke en datebase til dette. Lenke til kommentar
sjekkern Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Glemte å nevne at de gruppene som er fremstilt på nettsiden blir kun informativt i praksis. Lokalet de arrangerer i er ikke så stor til å danne samtlige grupper. Dermed slår de sammen alle grupper og alle får en sjanse til å treffe alle (damene sitter på bordene mens mennene går på rundgang). Er ganske sikker det blir slik denne gangen også. Snakket nettopp med arrangøren han husket deg siden du sa du var yngst, han var en hyggelig flerkulturell person som fikk 2 matcher sa han.Men de er på et nytt og større sted nå og de pleier ikke å slå gruppene sammen, men den gangen var det så mange forskjellige ønsker og for at alle skulle få bli med gjorde de slik Det var jo også 7 stk som ikke møtte den gangen.Virker som hyggelige folk som driver selskapet? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Takk for koslige ord. Men 2?? Jeg fikk bare en kontaktperson i mailen, har de snytt meg for en match altså? Nei da, de er oppegeånde personer og kan sine saker. Visste ikke at de hadde flyttet til andre lokaler. Forrige gang var vi på John's Bar. Kanskje jeg burde re-vurdere dette... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 jegvet ikke om jeg ville være konfertabel med sjekking på en slik arena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå