Andrull Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har lest den gang på gang og forstår fremdeles ikke hva det betyr i praksis. Sikkert bare jeg som er treg idag... No worries. Hehe, det kan skje den beste. Det betyr at det er lasere som registerer når personer eller andre objekter befinner seg nærme det hullet der TV-skjermen kommer opp av. Uten slike lasere så kunne det jo gått riktig dårlig om et lite barn sitter oppå hullet der TVen spretter opp. (antar du så filmen?) Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Aha... så skriv DET da hehe... ser jo nå at jeg burde ha forstått det med en gang... Skal holde kjeft resten av dagen Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er mest sannsynlig Ultra HD Lenke til kommentar
khaakon Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) De sier denne har 6,67mm dot pitch. De sier også ; "...using state-of-the-art LED technology from Lighthouse Technologies. The specifications are for information purposes only and are subject to change without prior notice." http://www.cseed.tv/...nical-data.html Selv med dårlig oppløsning tror jeg denne bruker mer enn 1600 watt *jeg lurer også på hva som er greia med 100 000 Hz ..? Endret 28. september 2011 av khaakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå