Hans-Ragnar Olsen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Stjerner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Minder nu mere om en meteorregn, hvis du har taget billedet på 1 s. :-) Tror ikke helt på din forklaring om stjerner. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Minder nu mere om en meteorregn, hvis du har taget billedet på 1 s. :-) Tror ikke helt på din forklaring om stjerner. Hei. Her må det være noe feil i exifdata, fordi at jeg har hatt kamera på bulb, og tiden er ikke 1 sekund men 8 minutter. Håper at du tror det jeg sier nå. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Minder nu mere om en meteorregn, hvis du har taget billedet på 1 s. :-) Tror ikke helt på din forklaring om stjerner. Hei. Her må det være noe feil i exifdata, fordi at jeg har hatt kamera på bulb, og tiden er ikke 1 sekund men 8 minutter. Håper at du tror det jeg sier nå. Lukker viser her ikke riktig eksponering,har sett andre som har med stoppeklokke tatt tiden på 70sek og exif her på digit har vist 1sek,så hos digit feilen ligger. Kunne se ut som metor :roll:regn ja Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ok - tak for info - tror selvfølgelig på dig - var ikke klar over at lukkertid ikke blev overført korrekt. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Minder nu mere om en meteorregn, hvis du har taget billedet på 1 s. :-) Tror ikke helt på din forklaring om stjerner. Hei. Her må det være noe feil i exifdata, fordi at jeg har hatt kamera på bulb, og tiden er ikke 1 sekund men 8 minutter. Håper at du tror det jeg sier nå. Lukker viser her ikke riktig eksponering,har sett andre som har med stoppeklokke tatt tiden på 70sek og exif her på digit har vist 1sek,så hos digit feilen ligger. Kunne se ut som metor :roll:regn ja Hei. Takker for kommentar. Dette er jo bare testing forr meg dette, for dette har jeg ikke tatt bilde av før. Ok - tak for info - tror selvfølgelig på dig - var ikke klar over at lukkertid ikke blev overført korrekt. Hei. Jeg lurte selv,når jeg så exifdata og at det sto 1 sekund, fordi at jeg selv vet at tiden var ca 8 minutter her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg