Tjernshaugen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 SveinMM`s Bildet er fjernet. Beskrivelse: ****************************************************************************************************************************************************************** Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, sånn kan det jo "lekes" med! Ble et nesten nyfeministisk uttrykk over dette.... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Ja, sånn kan det jo "lekes" med! Ble et nesten nyfeministisk uttrykk over dette.... Som sagt, det var bare et lynkjapt innfall Har bare snudd det og dratt i kontrast og fargekanaler - helt grufult spør du meg Sletter det om litt. Endret 29. september 2011 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, sånn kan det jo "lekes" med! Ble et nesten nyfeministisk uttrykk over dette.... Som sagt, det var bare et lynkjapt innfall Har bare snudd det og dratt i kontrast og fargekanaler - helt grufult spør du meg Sletter det om litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg