SaGrA11 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei! Under min F8-knapp er det lite blått symbol som gjør at jeg kan mute. Da må jeg holde inne Fn-knappen mellom Ctrl og windows-knappen, og deretter trykke F8 for å mute. Men Mac og nye Hp-maskiner har ett enklere system, her kan du trykke på (som ett eksempel bruker jeg min F8-knapp) F8 uten å holde inne Fn for å mute. Dette synes jeg er helt genialt, og mye bedre og mer lettvint enn å måtte holde inne Fn og SÅ trykke F8. Derfor lurer jeg på om det er noen flinke datafolk her inne som vet om ett program jeg kan laste ned eller en funksjon i windows som gjør at jeg slepper å trykke inn Fn-knappen for å mute. Jeg ønsker altså ett system som Mac og HP har på min samsung. på forhånd tusen takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 har du sjekket i bios? Det er mulig du finner en innstilling der som veksler mellom om det er hurtigtastene eller F-tastene som skal være standardfunksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå