uze Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Har ikke så veldig lyst til å bruke mer en 5000 kr! Har tenkt på å oppgradere PCen min til jul, men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe med det lille jeg har. Har tenkt på en SSD (aldri brukt en før) og en ny GPU. Trenger også headset da, så jeg har tenkt til å bruke rundt 1k på nytt headset. Her er hva jeg har tenkt til å kjøpe Hardware XFX AMD Radeon 6970 HD Corsair SSD Force Series 3 120 GB Andre dingser Sennheiser PC350 Det jeg allerede har Hardware XFX AMD Radeon 6850 HD Intel i5 661 @ 3.33 GHz Western Digital drive @ 1 TB Andre dingser Razer Barrucuda HP-1 (en sprengt høyttaler) Sennheiser HD170 (wirelesss) Har tenkt til å kjøre BF3 på maks når det kommer ut (hvis mulig, kjører bare 1650x1050 skjerm). Så er dette en grei oppgradering? Headsettet synes jeg er en must, men er litt usikker om det er vits i å oppgradere GPU. Endret 27. september 2011 av uze Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Anbefaler deg å vente til BF3 er kommet ut å at du har prøvd det. Så kan du heller vurdere om du trenger å oppgradere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå