Niklasp Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Apple inviterer til pressekonferanse 4. oktober. – La oss snakke iPhone Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 "Let's talk" indikerer trolig at den største nyheten er talestyring. Ryktene høres nesten litt fristende ut, selv om talestyring aldri har tiltalt meg særlig. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvor kan jeg se webcasten? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvor kan jeg se webcasten? engadget pleier å ha bra webcast Lenke til kommentar
Satyra Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vil den komme til Norge da? Ble fortalt at den ikke skulle komme hit før senest etter Jul?! Håper det bare var sprøyt... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det er det ingen som veit enda. Men iPhone 4 kom til Noreg 1 mnd og 1 veke etter lansering i USA om eg hugsar riktig. Detta, pluss det faktum at det har gått lenger tid mellom denne lanseringa og iPhone 4 (produsera fleire telefonar) gjer det sannsynlig at det vil vera mulig å få tak i den her før jul. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 "Let's talk" indikerer trolig at den største nyheten er talestyring. Ryktene høres nesten litt fristende ut, selv om talestyring aldri har tiltalt meg særlig. Vi får se hva de har trukket opp av hatten isåfall, talestyring er jo ikke akkurat nytt, problemet er implmentasjon, det forskes jo stadig på taleforståelse, så det virker rart om apple ligger noe særlig foran på det også. AtW Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Apple har kjøpt opp Siri. Det har vert veldig masse fuzz rundt detta programmet i langt tid, og mange har store forventingar til det. Link: Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Joda. Sikkert god talestyring for amerikanere. Android sin funker jo veldig bra....for amerikanere... Hvis ikke talestyring er på norsk etc. er det verdiløst. Så det er bare å håpe. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Apple har kjøpt opp Siri. Det har vert veldig masse fuzz rundt detta programmet i langt tid, og mange har store forventingar til det. Link: Er jo noe som likner ganske mye på android allerede i dag, føler ikke teknologien er helt moden enda, men blir jo interessant å se hva de kan få til. AtW Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Urk. Talestyre? Gå rundt på gaten og snakke til telefonen? Syntes det ser døvt nok ut med de som går rundt med propp i øret og snakker. Momenter ved 4. oktober: gleder meg til å få iOS 5, gruer meg til min egen telefon plutselig ser veldig gammel og kjip ut. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Etter bildene jeg har sett virker det som om den har en stor side-til-side skjerm. Ville tro den knuser lett... Virker ikke som noe Apple hadde gjort. Jeg er egentlig bare glad for det da, ettersom jeg eier et reparasjonfirma Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Urk. Talestyre? Gå rundt på gaten og snakke til telefonen? Syntes det ser døvt nok ut med de som går rundt med propp i øret og snakker. Momenter ved 4. oktober: gleder meg til å få iOS 5, gruer meg til min egen telefon plutselig ser veldig gammel og kjip ut. Tja, er ikke så lenge siden det var unormalt å snakke i mobiltelefon. http://open.spotify.com/track/3GxNKRWf8ID7Ff4gwp0aOJ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Må vel være noe større enn talestyring... Tror ikke det er pga talestyring de skriver "let's talk iPhone".. bare stilig måte å invitere på. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ganske sikker på at det er nettopp det. Det kjem nok fleire nyhende som ikkje er annonsert, men at det er hovudfokuset, og blir presentert grundig er eg i liten tvil om. Men, time will show. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Top Gear om talestyring: Hvis iphones talestyring kommer på norsk, kan vi få noen hardbarka trøndere til å prøve den? Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Tjenäre iPhone 5 :) Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Blir spennende å se hva de viser frem, med så sen lansering og alt. Håper for all del det er litt større skjerm. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det har nå også blitt mulig både å kjøpe og leie film for nordmenn (norsk konto) i iTunes. Kanskje det er mer en bare nye iPhone og iCloud som blir lansert neste tirsdag... http://www.dinside.no/879046/naa-kan-nordmenn-leie-film-i-itunes Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 "-La oss snakke iPhone" "-De nye iPhonene kommer i neste måned" "-iPhone 5 blir annonsert 4. oktober" Hvor mange flere artikler skal skrives om iphone 5 og den kommende pressekonferansen? Tenk om alle mobiler skulle fått like god artikkeldekning før noen i det hele tatt vet noe som helst om spesifikasjonene på mobilene... Er målet alltid å ha en iphone-artikkel blant de fire siste sakene som vises over headeren på forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg