HellandB Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hei! Brukte laptopen for nokre timar siden, og satte han i ventemodus. Når eg no skruer på pcen låser den seg omtrendt med ein gong han har startet (skjermen der du kan trykke f12 for bios etc.). Det er ikkje mogleg å gå inn i bios. Eg har slot-in cd-rom, så prøvde å sette inn ein linux disk for å boote frå cd, men det fungerer heller ikkje. Kan heller ikkje ta ut cd-romen. Eg følte at pcen mangla ein lyd etter oppstart og tenkte derfor at det kunne være hardisken, tok så ut min ssd ( som har vært i bruk i ca. 2 månader), og bytta til min gamle HDD, då klarte pcen å laste forbi dette oppstartsbilde og boote frå cden. Prøvde deretter å koble tilbake ssd-en, då fekk eg samme problem igjen. Vil dette sei at ssd-en min har tatt kvelden? Er dette ein normal feil? Kva kan ha forårsaka dette? Informasjon: Dell XPS 1640 Windows 7 ssd: OCZ Vertex II Spør viss noko er uklart. Edit 1: Prøvde no å koble starte utan nokon harddisk kobla til, klarte pcen å boote frå cd. Altså, med ssd stopper pcen rett etter han er skrudd på og låser seg. Edit 2: Såvidt eg veit har det ikkje vore nokre softwareendringar i forkant av problemet. Edit 3: Fant liknande problem her og her. Ser ut som ssd er ødelagt. Endret 27. september 2011 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Har prøvd harddisken i ein anna stasjonær pc, den fekk akkurat same problem. Prøvde også å koble harddisken til i eit eksternt harddisk kabinett, då klarte ikkje Windows å finne harddisken. Har vært i kontakt med OCZ og skal mest sannsynlig sende harddisken inn til dei. Dersom du har liknande problem kan du ta kontakt med OCZ her: http://www.ocztechnology.com/support/ Då er det berre å vente i spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå