Gå til innhold

Bør man ha en retningslinje for kamptråder?


Aalton

Anbefalte innlegg

Denne tråden har kun et formål, det er for å danne et bilde av hva folk ønsker av kamptrådene her inne.

Jeg har satt opp noen linjer med spørsmål i denne tråden, som jeg håper alle vil ta seg tid til å dele sine synspunkter rundt.

 

Hva bør man ta med i en slik kamptråd? mange har sikkert lagt merke til at noen tråder har blitt stengt for manglende informasjon, eller fordi de ikke har noen mening, derfor spørsmålet om innhold.

 

Hva er det dere kan tenke dere av innhold i en slik tråd? Hva bør man ha med? Og er det egentlig noen som ønsker at man har med masse informasjon i trådene? Personlig mener jeg at man bør ta seg tid til å lage en informativ førstepost.

 

Jeg har satt opp noen punker til eksempel:

 

- Laguttak

- Om kampen (forventninger, formen til lagene, tidligere møter, etc.)

- Kampresultat

- Hvor kampen spilles (Stadion, kanal og klokkeslett)

 

Det er jo ingen regler for denne delen av fotballforumet og takhøyden er jo også mye større for hva angår nivået på postene. Er det slik at man vil ha en form for retningslinjer for kamptrådene. Tanken er jo at vi sammen kan sette opp noen få punkter på hva en kamptråd bør inneholde og om dette er noe som bær være en regel, eller om den bare skal sees på som en generell veiledning. De eneste som faktisk kan si noe om dette er jo vi som henger her.

 

Det er viktig å merke seg at vi har flere gode kamptråd-postere i dag og at denne tråden ikke er ment som kritikk til noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er fint som det er. Er uansett ikke infoen på åpningsposten det står på, men diskusjonene under og etter kamp.

Jeg må si meg enig i dette, men mener du at en kamptråd ikke behøver å ha noe informasjon i første post da? I dag har vi jo tråder som som mangler så godt som alt, unntatt hvilke lag som spiller og hvor de spiller.

 

Det er ellers ikke snakk om å ha noe "nazi" her inne, spørsmålet er bare om vi burde ha en retningslinje som viser hva man bør ha i en kamptråd. Mange som skal lage en kamptråd, eller som vil gjøre dette vet kanskje ikke hva folk vil ha med og ender derfor opp med ingenting. Vil kanskje også gjøre det enklere for helt nye å bli med når de har noe å gå ut i fra? Jeg bare spør. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...