cahjonas Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg trenger å gjennopprette Hpen min, men hver gang jeg skal gjøre det får jeg beskjed om å sette inn recovery CDen. Den Cden har jeg aldri hatt. Hvor får jeg tak i slike CDer? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Når du starter nye pcer for første gang får du spørsmål om å opprette Recovery CD/DVD, denne meldingen kan du lett få til å forsvinne, og om du ikke lager en slik Recovery så har du en utfordring den dagen du trenger det. Kan være du kan bestille en slik plate fra HP. Men da må du fort regne med å betale for det. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Slå på maskinen, når HP-logoen lyser opp på skjermen: Trykk på F11 Lenke til kommentar
cahjonas Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Slå på maskinen, når HP-logoen lyser opp på skjermen: Trykk på F11 Prøvd, får bare beskjed om at jeg ikke kan bruke recovery partisjonen på harddisken, MÅ ha CD! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Da har du enten slettet recovery-partisjonen, eller så har den blitt skadet. Eneste måten å få tak i en lovlig Windows på annet enn å kjøpe en ny, er at du ringer HP og bestiller et recovery-kit til maskinen din. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Endel HP laptoper viste en feilmelding når man skulle brenne ut platene. HP sendte derfor ut gratis nye plater en stund. Nå tar det 250-300 for et sett mener jeg. Hadde nok lagt på noen hundrelapper og kjøpt en vanlig win 7 plate for samtidig å slippe unna alt medfølgende skrotet hp legger ved. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Vil si at prisforskjellen er ganske påtakelig da det er snakk om nesten en tredobling. https://prisguiden.no/produkt/microsoft-windows-7-home-premium-64-bit-norsk-oem-113886 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Joda, men JEG synes det er verdt det for å slippe unna alt tullet som hp legger ved. Foretrekker å starte opp en ren maskin fremfor en nedlesset med alt mulig fjas og prøveversjoner som fyller opp og skaper trøbbel. Vil man ha det gratis kan man vel legge inn ubuntu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå