Gå til innhold

Fjerne Synaptecs Device Driver (SynTPEnh.exe) fra ny lap.

MilKman'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

'400k' betyr at den bruker minne - ikke 'prosessoren'.

Det burde ikke være skadelig å bare stoppe prosessen for å se hva som skjer. Hvis touchpad'en ikke virker lenger, så får du avgjøre om du synes det er OK, eller om du vi ha touchpad'en tilbake. (Du må sikkert restarte for å at alt skal bli i orden igjen.) Hvis prosessen bare har med oppsettet av touchpad'en å gjøre, så kan det godt tenkes at alt fungerer uten.

Men hvem er det som bryr seg om et program bruker 400k?

Hvor lite minne er det egentlig i maskinen din?

Lenke til kommentar

'400k' betyr at den bruker minne - ikke 'prosessoren'.

Det burde ikke være skadelig å bare stoppe prosessen for å se hva som skjer. Hvis touchpad'en ikke virker lenger, så får du avgjøre om du synes det er OK, eller om du vi ha touchpad'en tilbake. (Du må sikkert restarte for å at alt skal bli i orden igjen.) Hvis prosessen bare har med oppsettet av touchpad'en å gjøre, så kan det godt tenkes at alt fungerer uten.

Men hvem er det som bryr seg om et program bruker 400k?

Hvor lite minne er det egentlig i maskinen din?

Ja mente minne, beklager : )

Nei jeg mener nå 400k er litt vanligerer for spill... Altså den bruker MER enn firefox, så ja.

Det er en helt ny laptop fra ASUS med 6GB : )

Lenke til kommentar

Om noe bruker 400KB og du har 6GB med RAM, så betyr det jo ingen ting. Og du vil nok se at FireFox bruker MYE mer RAM når du først har brukt det litt. Ikke uvanlig med 170-200 MB eller mer har opplever jeg på mine pcer når jeg bruker FireFox.

270911_firefoxminne.jpg

Edit:
: Du har helt rett, kom meg i forkjøpet.
For 10 år siden ville kanskje 400 KB vært et problem...

Endret av Øystein
Lenke til kommentar

Om noe bruker 400KB og du har 6GB med RAM, så betyr det jo ingen ting. Og du vil nok se at FireFox bruker MYE mer RAM når du først har brukt det litt. Ikke uvanlig med 170-200 MB eller mer har opplever jeg på mine pcer når jeg bruker FireFox.

270911_firefoxminne.jpg

Edit:
: Du har helt rett, kom meg i forkjøpet.
For 10 år siden ville kanskje 400 KB vært et problem...

Ja, jeg er vandt med at FireFox bruker en stor del av minne. Men jeg tenkte bare at når en touchpad-driver bruker like mye som World of Warcraft el. så er vel det litt i overkant...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...