Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skurring i mikrofon

Anbefalte innlegg

Hei! som det står i topic tittel så er det oppstått skurring i mikrofonen min, headsette jeg bruker er en QPAD-1339 som jeg kjøpte i våres.

skurringen oppstod sånn rundt klokka 9 i går kveld mens jeg spilte wow og jeg prøvde de fleste innstillingene innenfor lyd på pcen min, som er en Asus G73S med windows 7.

skurringen er konstant, men det eneste som fikk vekk det meste av skurringen var å plugge ut Strømmen til Laptoppen! og det ble ytterligere redusert når jeg koblet ut de andre kontaktene i rommet også, selv når laptoppen stod på batteri! jeg har en del kontakter i bruk rundt pc bordet mitt; Laptop, TV, PS3, Bordvifte, Lampe, Ekstern Harddisk, USB hub, Logitech G27 gaming ratt.

så i alt 8 kontakter på de 2 støpslene i veggen,

hvor jeg da hadde 6 av dem i bruk når dette skjedde.

jeg prøvde å koble strømmen til pc i en annen kontakt i huset men skurringen fortsatte da, men når jeg brukte et gammelt Fatality headset funka det fint..

så jeg tror det er en strøm forstyrrelse, men syntes det er merkelig at dette plutselig oppstod i går.. har merka att når jeg skrur av og på bord lampa noen ganger blir det en typpe "Klikk" lyd i headsette som når man plugger i jacken til headsette i pcen..

er headsette ødelagt? er dette en garanti sak?

takker veldig mye for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...