Trygve1976 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei, Prøver igjen på dette. Noe utdatert på denne fronten etterhvert som årene drar i vei..... :-) Skal kjøpe ny PC med følgende Grafikk kort: Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX PCI-Express 2.0, GDDR5, 2xDVI, HDMI, DisplayPort, 732MHz Mer info: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623947 Spørsmålet mitt er hvilke faktorer/variabler (minimums krav og anbefalt) er viktig å se på for å kunne spille BF3 (og drive med redigering av film og foto) for å utnytte grafikkkortets "potensial": Responstid: Mhz: Oppløsning: flere ting? Hvordan henger disse tingene sammen og hva bør jeg fokusere på når jeg skal ha en gaming PC? Mvh Trygve Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Responstid: er ikke sikker men tror 2ms er det optimale Mhz: dette er klokkehastigheten, ikke veldig nødvendig å sette seg inn i hvis du ikke skal overclocke o.l. Oppløsning: 1920x1080 MINIMUM. noen foretrekker 1920x1200 siden den blir høyere og mer plass til nettsider o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå