Aizen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Som tråden sier? Er superstor fan av nr2 som sikkert alle andre også er:P Men har alldrig spillt nr 3 eller code veronica så vet ikke om det er av samme type som nr2 liksom:D Har spillt nr4 men det er jo noe dritt(som skrekkspill), superbra actionspill:D men vil ha noe som er mer som resident evil 2:) Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ja det syntes jeg ivhertfall når det kom ut har klart å mista ps2en så har ikke fått spilt det igjen. Kan være vansklig hvis man ikke har spilt RE eller SH fordi de har ræva kontroller. Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har Dreamcast versjonen og selvsagt 360 versjonen Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Code Veronica skummelt?JA Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg synes ikke det er spesielt skummelt, men hvis du synes RE2 er skummelt kan det godt hende du synes det samme om Code Veronica. Det er uansett et spill jeg anbefaler. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Personlig synes ikke jeg Code Veronica er skummelt, men det er utrolig bra! Lenke til kommentar
pmba Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det var vel gjerne skummelt i sin tid, men HD-remaken klarte ikke å skremme meg. Ikke kjøp spillet og forvent å bli skremt, for å si det sånn. Forsåvidt sant at Resident Evil 4 har mye fokus på action, men for min del er dette mer skummelt. Må nok tilbake til Resident Evil-originalen - helst på Gamecube - dersom du vil ha noe å skvette over. Bikkjene som ramler inn vinduet er enda godt innbrent på hornhinna mi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå