Pål-Espen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hei! Har for en stund siden skaffet meg en iphone. Jeg har hittil nesten ingen kontakter på denne. Har flere alternativer, men jeg trenger tips til gjennomføring. alternativ 1: Har veldig mange kontakter på en HTC med Android. kan jeg overføre disse på en enkel måte? alternativ 2: Kan synkronisere alle/utvalgte kontakter fra facebook ned til telefonen. Disse blir da liggende uten nummer(?) finnes det en enkel måte og koble disse opp mot et nummer(via 1881, 1880, 180)? (Tidligere eksisterte noe som hette min 1881 som kunne gjøre dette via Active Exchange) alternativ 3: På facebook så ligger veldig mange ute med nummer på profilen sin. finnes det et program som kan hente ut dette? for så evt synkronisere ned til telefonen. Deretter har jeg enda et problem. Jeg lastet ned en app som heter MyPhone+, der jeg synkroniserte ned alle kontaktene fra facebook uten nummer. Kan jeg reversere dette så alle jeg synkroniserte blir borte? Endret 28. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du kan jo synkronisere HTC din opp mot google kontoen din, og hente ned kontaktene på iPhone med exchange. Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Jeg får synkronisert opp, men får ikke hentet ned igjen på iphone. Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan synkroniserer jeg kontaktene fra Android til google? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du sa jo nettopp at du får synkronisert opp? Uansett så vil eg tru at det ligger i innstillinger ein plass. Lenge sidan eg har vert borti Andriod plattformen. Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Jeg trodde jeg hadde, men det var tydeligvis ikke alle som ble med Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hmm. Du seier ikkje korleis mobil du har. Men søk på google etter "Syncronize contacts HTC <DIN MOBIL>" så finner du det nok ut :-) Sei ifra om du ikkje finner noko, så kan eg sjå om eg kan hjelpe deg. Er dessverre ikkje så kjend med Android. Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er en HTC Legend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå