Eraphim Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Jeg hørte noe om at Anon skulle angripe og stoppe facebook for godt. Har glemt datoen, men håper de virkelig gjennomfører det med stil. Facebook har blitt en menneskesluker. Folk er blitt manipulerte til å "MÅ" bruke facebook hver dag, og minst så så mye. Ikke for å nevne at facebook vet alt om alle, og tar vare på sensitiv informasjon, samt som de utgir personlig info. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Hvor har du hørt det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Var det ikke snakk om November en gang? Kommer aldri til å skje. Kanskje noe smått piss som fører til litt ustabilitet. Lenke til kommentar
Vato Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Hei. Har sletta megselv fra Facebook, men hvordan hindrer jeg at Facebook sporer meg fortsatt? Bruker Firefox 6. Lenke til kommentar
St!an Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 zuckerberg=skummel/farlig En merker det ganske fort når en sier opp facebook-kontoen... Har vært uten facebook i over tre år nå, og det blir mindre og mindre jeg får tilgang til, uten konto der. Å nå har Spotify også blitt med på lasset, så... Må vel snart si opp der også da tenker jeg. Slapp unna facebook-kravet for å få seg konto der før i tiden, men nå må vel snart gamle kontoer oppdateres med facebook-konto også. Er vel bare noen uker unna tenker jeg... Så hva skal en ta seg til da, til slutt, når apple styrer ditt og zuckerberg datt... Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 sånn, da var kontoen sagt opp. De av .no plassene som krever fb eller andre ting får man heller anmelde for diskriminering. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Slapp unna facebook-kravet for å få seg konto der før i tiden, men nå må vel snart gamle kontoer oppdateres med facebook-konto også. Er vel bare noen uker unna tenker jeg... Den dagen det skjer er den dagen Spotify mister meg som kunde. Ikke at de bryr seg, men dog... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå