Halokan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei! Vi er en studentgruppe av spillprogrammerere fra NITH(Norges informasjons teknologiske høyskole) som har laget en spørreundersøkelse rundt spillevaner og livskvalitet. Den inneholder bare 10 enkle spørsmål og det tar ikke mer en noen minutter å gjennomføre. Håper at så mange som mulig tar seg tid til å gjennomføre den. TRYKK HER - (Testen) På forhånd takk! (TAKE IT, LIKE A BAWS!) .......@@@ .......@. .@ ......@\=/@ .........- -. ......./(.|.)\ .......\ ).( / .......'( v )` .........\|/ .........(|) 1 Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 *7. Om valget hadde stått mellom å spise mat av godt kvalitet i en måned eller kjøpe spill/utstyr til spillmaskin, hva ville du ha prioritert? Vanskelig å si, spørs vel egentlig om jeg hadde blitt fet av all den maten Hvis man tenker langsiktig så varer maten helt til man drar på do, mens spillmaskinen / utstyret står der hele tiden. Hadde jeg blitt spurt dette spørsmålet for 1 år siden hadde jeg valgt nr. 2, for 6 måneder siden hadde jeg valgt maten, men nå er jeg svært usikker. spiller egentlig ikke så mye så hadde heller spart pengene eller dratt ut med venner (bygde pc for 7 måneder siden) Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg synes det blir litt merkelig å kalle det for minst/mest Viktig under spørsmålet om hvordan fordeling en har mellom spill, venner osv. Det kan jo godt hende en spiller mye mer enn en er i sammen med venner eller trener, men det betyr jo ikke nødvendigvis at en synes spill er viktigere enn venner og trening. Det ble litt kræsj mellom spørsmål og svaralternativ... hvis jeg ikke bare misforsto spørsmålet da Får jo ikke gått tilbake og sjekket. Endret 28. september 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg synes det blir litt merkelig å kalle det for minst/mest Viktig under spørsmålet om hvordan fordeling en har mellom spill, venner osv. Det kan jo godt hende en spiller mye mer enn en er i sammen med venner eller trener, men det betyr jo ikke nødvendigvis at en synes spill er viktigere enn venner og trening. Det ble litt kræsj mellom spørsmål og svaralternativ... hvis jeg ikke bare misforsto spørsmålet da Får jo ikke gått tilbake og sjekket. Enig, dette spørsmålet var dårlig formulert. Dere som har laget undersøkelsen burde vurdere å gjøre noen forandringer der. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg synes det blir litt merkelig å kalle det for minst/mest Viktig under spørsmålet om hvordan fordeling en har mellom spill, venner osv. Det kan jo godt hende en spiller mye mer enn en er i sammen med venner eller trener, men det betyr jo ikke nødvendigvis at en synes spill er viktigere enn venner og trening. Det ble litt kræsj mellom spørsmål og svaralternativ... hvis jeg ikke bare misforsto spørsmålet da Får jo ikke gått tilbake og sjekket. Helt enig. Jeg får meg ikke til å svare at spill er mer viktig enn trening, venner, familie og skole, selv om jeg bruker mer tid på spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå