Gå til innhold

Ny gaming pc, klar for Bf3, vurderinger av oppsett mottas

Anbefalte innlegg

Hei, har satt opp en maskin jeg er temmelig sikker på kommer til å overgå mine krav, men greit å tenke noe fremover og. Kommer hovedsaklig til å spille en del spill på den, og benytte den som media server for PS3en når jeg skal se film. Tips og kommentarer mottas med stor takk!

post-42947-0-69670500-1317126227_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller gått for en Crucial m4 SSD på grunn av stabilitet :)

Jeg har en OCZ SSD selv som jeg er fornøyd med, ingen blåskjermer eller andre errors. Men siden det er mange som har problemer med OCZ sine SSD's anbefaler jeg m4 :)

Selv gikk jeg for 8GB 1600mhz RAM, og jeg merker ikke at jeg trenger mer i det hele tatt når det kommer til gaming :new_woot:

Jeg og holder på å skal oppgradere skjermkort, og det blir vel så jeg går for et 6970 grunnet minnet. Jada, jeg vet det blir sagt at 2GB er useless når du bruker kun én skjerm, men jeg er rimelig sikker på at om ikke så lenge kommer det spill som kan kreve litt mer enn 1280MB med eyecandy på så det driter jeg i :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ville heller gått for en Crucial m4 SSD på grunn av stabilitet :)

Jeg har en OCZ SSD selv som jeg er fornøyd med, ingen blåskjermer eller andre errors. Men siden det er mange som har problemer med OCZ sine SSD's anbefaler jeg m4 :)

Selv gikk jeg for 8GB 1600mhz RAM, og jeg merker ikke at jeg trenger mer i det hele tatt når det kommer til gaming :new_woot:

Jeg og holder på å skal oppgradere skjermkort, og det blir vel så jeg går for et 6970 grunnet minnet. Jada, jeg vet det blir sagt at 2GB er useless når du bruker kun én skjerm, men jeg er rimelig sikker på at om ikke så lenge kommer det spill som kan kreve litt mer enn 1280MB med eyecandy på så det driter jeg i :tease:

Reap: Hadde selv tenkt 6970, men leste noen tester, og slik som det er nå, så holder nok gtx570 mål:-)

Når det er sagt kommer jo nye kort rett over nyåret, så prisene på 6970 kommer til å falle en del, pluss at det kommer nye,sexye kort på markedet :p

Har endra OCZen til

http://www.amentio.no/SSD-120GB-Corsair-SATA-25,-Force-GT-CORSAIR/cat-p/c/p4125520.html

Regner med jeg bestiller alt fra amentio når jeg først er i gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...