sonicdeathmonkeys Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Skal kjøpe meg en ssd til å legge os på. Jeg har null oversikt over data, men ser at en del har skrevet opp hovedkortet i posten sin. Mitt hovedkort er Asus m4n78-am. Jeg bruker pcen kun til bilderedigering, film, nettbruk osv. Aldri spill. Har dere en billig ssd å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Skal kjøpe meg en ssd til å legge os på. Jeg har null oversikt over data, men ser at en del har skrevet opp hovedkortet i posten sin. Mitt hovedkort er Asus m4n78-am. Jeg bruker pcen kun til bilderedigering, film, nettbruk osv. Aldri spill. Har dere en billig ssd å anbefale? 64GB holder i plentig, kan anbefale denne f.eks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634433#reviews Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Tja, jeg har denne: Corsair F115. Fornøyd med den. Liten vits i å kjøpe en SATA3 SSD til det hovedkortet, ihvertfall. EDIT: Anbefaler mer enn 64GB, da du også kan legge inn PhotoShop/bildebehandling etc på SSD'en i tillegg. Kommer vel mer an på hvor mye du har til rådighet. Endret 27. september 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg ville gått for: Crucial m4 SSD 2,5" 128GB SATA 6 Gb/s (SATA3.0), 415MB/175MB/s read/write Selv om den er sata 3, så er den nok veldig framtidrettet. Har selv en slik og responstiden er veldig god etter en firmwareoppdatering som bør gjøres for å få bedre ytelse. Selv om man ikke får top ytelse, trenger man neppe å kjøpe ny ssd før lagringsplassen blir full. Ytelsen er ikke noe å si på. Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Da er m4 bestilt. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå