Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United vs FC Basel

Old Game

Anbefalte innlegg

IGJEN, kampen = utrolig dårlig av de nevnte forsvarsspillerne. Berba kan IKKE skyldes på. Bare utrolig dårlig når vi klarte å fikse 3-3 og har den muligheten å bare se opp eller ihvertfall gjøre basics riktig og skyte tvers av mål som noen sier, det er ikke at han bør gjøre det, det MÅ

man gjøre. Utd er kjent for å vinne kamper de sliter i og gjøre det the hard way, og det var sikret med litt hjernebruk der og det er sannheten Forsvaret søg, utrolig dårlig, men 4-3 målet var der med en spiss som gjør basics riktig på de store øyeblikk. Det fikk vi ikke oppleve. Thats all, ikke noe med fokus å gjøre her, alle ser at forsvaret var utrolig svak og

må skerpe seg. Men kampen var der for å vinnes i 94. minutt med basics og mindre egoistiske tanker av en spiss. Garantert. Fact.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forestill deg at du får kampes siste sjanse, flere minutter på overtid og må avgjøre. Nå har ikke jeg noe grad i psykologi, men jeg tipper det koker oppi etthvert hode på det tidspunktet, så jeg ville ikke lagt for mye i det. Er det ikke landslagspause snart? Første gang jeg virkelig gleder meg.

Personlig tapte jeg 6000kr på at vi utligna på slutten, satte en femtilapp på Basel i pausen. :(

Lenke til kommentar

Forestill deg at du får kampes siste sjanse, flere minutter på overtid og må avgjøre. Nå har ikke jeg noe grad i psykologi, men jeg tipper det koker oppi etthvert hode på det tidspunktet, så jeg ville ikke lagt for mye i det. Er det ikke landslagspause snart? Første gang jeg virkelig gleder meg.

Personlig tapte jeg 6000kr på at vi utligna på slutten, satte en femtilapp på Basel i pausen. :(

Du satte en 50 lapp på Basel i pausen? Seriøst?

Lenke til kommentar

Fergie: Dissapointed with referee osv (det vanlige)... I think the referee KEPT getting in the road of the game. Looked like he wanted to play the game himself.

Han smilte og sa det med dommeren og hvordan han var i veien hele tiden men lett å skjønne at han synes det var like irriterende som alle oss supportere. Fy faen det var plagsomt. :p

Lenke til kommentar

Det er Berbatov sin skyld fra benken! Og hvor er Gibson når vi trenger han?

Ynkelig av samtlige, men slike kollektive svikter må ledelsen ta på sin kappe. Ergo stryk av Ferguson, ingen av hans utvalgte var up to speed. Vi fremstod som om dette var en ubetydelig preseason match, så undervurderingen er det lite å si på. Flaut forran egne tilskuere, som vel ikke akkuratt fortjente bedre mht stemninga de fremmøtte genererte for kvelden. Rett å slett en ræva kamp av alle parter.

Når det er sagt er det hel utorlig at vi klarer å få fuckings Basel til å se ut som en kandidat til årets CL tittel. På tide å lempe Jones vekk fra midtstopperplassen og ut på back der han ikke lager skade hver gang han rusher fremover. Enormt talent men fotballhjerne på størrelse med en nøtt i aften. Ellers var Ash Young for tredje kampen på rad godt under pari og hadde det ikke vært for at Valencia var enda verre, ville jeg vraket Young mot Norwich.

Welbeck god som vanlig, men veldig rusten og det merkes utover i kampen. Han fikk dessuten altfor lite hjelp alene på topp. Litt mer bekymret er jeg over Anderson som kanskje viser litt svakhetstegn defensivt igjen. Orker ikke følge løp og med Carrick aka jeg-står-helst-stille ved siden av seg blir vi veldig åpne når vi stiller med to på midten. Kriminelt at Ferguson ikke gjorde noe med det før.

Dette Basel laget burde vi most, men vi har en (ny) offday og forhåpenligvis kommer vi skjerpa til helga igjen. Ingen krise, vi kommer oss nok ganske greit videre uansett. Går mer i det at jeg er meget skuffa over både det offensive og det defensive i dag.

Hoppa ikke akkuratt i stolen når det var den godeste Berbatov som fikk den siste sjansen på slutten. Bom 99 av 100 ganger, måtte jo bli en av de 99. Burde spilt den på tvers, men pyttsan.

Stryk

Lenke til kommentar

Morsomt hvordan dette klarer å bli en Berbatov diskusjon igjen.

Anyways, forsvaret var ute å kjørte idag. Som en hver annen CL kamp slacker Evra tilbake etter løpa sine, på mange måter forståelig etter å ha spillt fast i halve høst. Rommene bak er enorme når Jones i tillegg for en offensive rolle i forsvaret, at på til hvor Fabio matches som er av den Sør Amerikanske back sort. Rio fikk mye å jobbe med bak med andre ord. Ikke bra.

Samtidig spilte ikke Carrick som han bruker. Han lå mye høyere og for en kamps skyld slo at faktisk ballen oppover i banen med treff. I stedet for å spille støtte som i rollen vi fleste kjenner han til i. Virket som om Anderson skulle støtte. Noe som ikke gikk. En altfor dårlig innsats vilje hjem, samt mangler posisjoneringen.

Welbeck var super i første. Gleder meg å se at vi har en spiller som er såpass overall som kan fylle spydspissen i kamper hvor vi stiller med en på topp. Welbeck har en stor framtid, ingen tvil om det.

Ellers var det ikke dommeren sin feil at det gikk som det gikk idag. Syntes han godt ut av kampen. Lå litt feil av og til men ellers bra dømming.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, det var en reell sjanse for at de kunne vinne, noe de nesten gjorde. De var bedre enn oss i første omgang, og 120.00 i (live)odds er helt hinsides når forsvaret vårt er sånn som det er. Jeg kom først på idéen sist kamp mot Stoke. Forsvaret vårt er jo virkelig ute på tur for tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, det var en reell sjanse for at de kunne vinne, noe de nesten gjorde. De var bedre enn oss i første omgang, og 120.00 i (live)odds er helt hinsides når forsvaret vårt er sånn som det er. Jeg kom først på idéen sist kamp mot Stoke. Forsvaret vårt er jo virkelig ute på tur for tiden.

Vell. Langskudd da. Men forsvaret vårt har vert like dårlig hele sesongen, men det blir mye mere tydeligere når angrepet ikke setter inn 8 mål og har ballen 80% av tiden

Lenke til kommentar

Men for å være litt positive gutta, vi er jævla underholdene å se på og dette var en kamp vi hadde råd til å suge litt i. Gjør bare godt for imaget vårt med et par 3-3 kamper her og der i blant, hvis det ikke får stor betydning. Heller det enn en kjedelig 0-0 match. dessuten manglet vi mange spillere og endel var rustene som få. Depper ikke nevneverdig, selv om jeg selvsagt er skuffa over det kollektive og prestasjonen som helhelt, særlig defensivt. Som skrevet ovenfor, stryk, men vi kan mye bedre og det kommer vi til å vise etterhvert. Tipper Norwich får smake kjepp i helga og vips er vi back on track. Bare å forvente at et lag med kids er opp-og-ned i prestasjonene, særlig når bærebjelker i laget er ute og viktige spillere mangler form.

Har til gode å se noe lag som har hatt en bedre overall start på sesongen i europa enn oss. Barcelona er vel på samme page, men har vel også spilt noen uavgjorter sålangt. Man kan ikke være glittrenede hver uke heller, hverken de eller oss.

Forventer og forlanger bedre til helga. Håper et par av guttaboys er tilbake til den. Gleder meg som faen til lørdag allerede.

Lenke til kommentar

Jones må tilbake på høyreback, true words. Da får vi se det beste av han inntil han lærer seg hvordan man må finne balansen mellom defensivt og offensivt arbeid som midtstopper. Han var helt forferdelig i dag, har nesten ikke ord for å forklare det. Ja, Rio hadde det ikke så bra heller men han var jo helt alene i jobben sin til tider siden Jones ikke var interessert i den delen av kampen. Fabio var rett og slett dum til tider. Også blir han skadet igjen, same old da. O'Shea hadde ikke skadet å ha nå, men skjønner at det var time to move on for begge partier i den dealen. Kjedelig var han også så er egentlig helt greit at vi har noen slike kamper som Game sier, er en ny era. Gleder meg til lørdag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...