Rottenspacehead Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hvor mye kan jeg få trur dere, for en xbox 360 slim 250gb med standard utstyr ? uten spill og annet ekstra utstyr. Ringte med gamestop, og de vil gi 1100kr. Noe å vinne, ved å legge den ut på finn.no ? Helt strøken med orginal embalasje. Endret 27. september 2011 av Dennis Aron Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Synes det var en fair pris jeg som Gamestop er villig til å gi..jeg hadde ikke gitt så mye for en brukt Xbox...ikke når en ny koster noen hundrelapper ekstra bare. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Gamestop er skurker, men dette var faktisk ikke så ille... De er sikkert ikke klar over at man nå får en slik for 1600kr NY hos feks elkjøp. Gamestop tar 2000,- for en brukt slim, hehe. Det er også mange andre som ikke vet hvor billig disse er nye nå, så du kan legge den til feks 1500kr på finn, men da er du jo litt skurk selv også Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Takk for innspillene Tar den nok med ned til Gamestop. Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Gamestop er tingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå