OHJohansen Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Ny nettleser fra Mozilla klar. Last ned Firefox 7.0 nå Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Noen på spøk sa at vi ville ha FireFox 99 til jul... Vell, er vell like før det går fra å være spøk til virkelighet. 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Så dette er ferdig versjon? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Gikk BETRAKTELIG ned i minnebruk i denne versjonen. Stå på Firefox! Men gjerne kanskje holde seg innenfor 6.x.x versjonnummer på så små oppdateringer... Prøver litt for hardt å ha høyt versjonsnummer slik chrome har.. 1 Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Alle vet jo at gode nettlesere kjennetegnes gjennom høye versjonsnumre, så versjon 99 før jul mottas med stor takknemlighet. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 hvorfor før jeg ikke opp valget for å update denne via firefox dersom denne versjonen er sluppet nå? -Stigma Lenke til kommentar
Tr4p Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Har brukt 7.0 i hele dag, fungerer godt! Lenke til kommentar
Laukhau Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 hvorfor før jeg ikke opp valget for å update denne via firefox dersom denne versjonen er sluppet nå? -Stigma Fordi den enda ikke er sluppet offisielt på norsk. Den blir vel det i morgen, tror jeg? :-) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 hvorfor før jeg ikke opp valget for å update denne via firefox dersom denne versjonen er sluppet nå? -Stigma Fordi den enda ikke er sluppet offisielt på norsk. Den blir vel det i morgen, tror jeg? :-) Hmm, jeg bruker engelsk versjon dog. -Stigma Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 hw.no, deres link for norsk versjon av Firefox 7 i linux, er feil. Riktig adresse: ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/7.0/linux-x86_64/nb-NO/firefox-7.0.tar.bz2 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Hvorfor legger ikke bare Mozilla på en ekstra null? Versjon 50, 60, 70, etc. Da drar de ifra som bare dét! Jeg gidder for øvrig ikke å oppgradere til FF7.0. I hvert fall ikke om det blir slik som tidligere, altså at jeg legger inn 7.0 også får jeg fire minutter senere mas om å legge in 8.0 beta. Kan jeg deaktivere automatisk nedlastning av betaversjoner, men akseptere andre oppdateringer? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Kan jeg deaktivere automatisk nedlastning av betaversjoner, men akseptere andre oppdateringer? Hvis du installerer final manuelt, forblir du på "final" kanalen, de som er på beta, aurora og nightly fortsetter å få oppdateringer fra disse kanalene inntil de manuelt installerer final afaik (siden channel switcher nå er borte) Endret 27. september 2011 av mandela Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Hvis du installerer final manuelt Akkurat. Holder det at jeg laster ned og installerer manuelt, eller må jeg avinstallere først? Lenke til kommentar
xxzippo Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 det kommer jo nye firefox versjoner fortere enn folk skifter sokker XD Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Firefox har tydeligvis kuttet ut desimaler. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Hvis du installerer final manuelt Akkurat. Holder det at jeg laster ned og installerer manuelt, eller må jeg avinstallere først? du trenger ikke å avinstallere, bare oppgrader manuelt Lenke til kommentar
emva Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Noen på spøk sa at vi ville ha FireFox 99 til jul... Vell, er vell like før det går fra å være spøk til virkelighet. Ta vekk et 9 tall så stemmer det faktisk. den kommer ut uke 51, hvis hver 6 uke stemmer. Versjon 15 er ute på denne tiden neste år. Versjon 50 kommer ut uke 37 2016 Hopper ca. 8,66 versjoner hvert år. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Heh etter jeg installerte Chrome 10.0 så har jeg ikke brydd meg om versjoner og slikt. Chrome oppdaterer seg helt uten videre seremoni. Oj er visst blitt v 14.xx nå haha. Jaja funker fint. Er så glad jeg kom meg ut av Firefox fjaseriet Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Firefox 7 var kjempe. Veldig bra minnehåntering. Merket stor forskjell. Ikke på ytelse på selve maskinen men når jeg ser minneforbruk av Firefox i ressursbruk. Dette vil jo føre til mer plass for andre programmer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Heh etter jeg installerte Chrome 10.0 så har jeg ikke brydd meg om versjoner og slikt. Chrome oppdaterer seg helt uten videre seremoni. Oj er visst blitt v 14.xx nå haha. Jaja funker fint. Er så glad jeg kom meg ut av Firefox fjaseriet er det med større fleksibilitet du mener fjaseri? Endret 27. september 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå