Gå til innhold

Hvorfor er Nokia 8910 så dyr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er som tadcomp og mckvakk sier. Du betaler for design.

Men jeg er enig 8000 kr er veldig mye. Hadde jeg hatt så mye penger til overs hadde jeg heller kjøpt meg en annen mobil og en PDA til samme prisen !!

Det er jo heller ikke no spessielt med den, 8910 har ikke ikke fargeskjerm engang noe den fikk med 'i' versonen...

Nokia telefoner er generelt overpriset. Et skrekk eksempel er jo 7250 som koster 2000 mer enn sine konkurenter :grumpy:

Lenke til kommentar
Ikke annet enn Blåtann... (Spesielt for Nokiaer, men...)

Mener du at nokia telefoner er dårlig på blåtann????!!!!

HALLO!! skal si du følger med!

BTW: Har en klokke på armen min nå som er laget i timtanium.....ikke noe spesielt å se på men koster 24000 kr.... dyrt for titanium...enkelt å greit...! dyrere en gull....

Lenke til kommentar

hehe, hold deg til mobiler du GeeZuZz en rolex går nok bedre enn en ti kroners klokke, av mange grunner. Blant annet på grunn av at rolex har et urverk, men men ikke det det skal snakkes om her...

Greit det er dyrt for titanium, men ikke så mye som dere skal ha det til. hvis klokken din koster 24000, så sier det seg selv av nokianen burde kostet 5000 for det må jo være mer titan i en mobil enn en klokke.....

Oppsumering: Du blir overpriset både dersom du kjøper en Nokia eller en klokken, kun på grunn av Titanet....

Lenke til kommentar
Ikke annet enn Blåtann... (Spesielt for Nokiaer, men...)

Mener du at nokia telefoner er dårlig på blåtann????!!!!

HALLO!! skal si du følger med!

Ja, jeg sier at Nokia er dårlig på Blåtann. Deres Blåtannmodeller er:

7650, som ikke støtter lyd (altså f. eks. Hf går ikke an) en gang!

3650, Nokias beste mobil, definitivt, bare synd at den må se ut (og føles) som en badeleke

6310(i), ingenting å si på den, bortsett fra at en del har hatt problemer med Blåtannen på den

8910(i), på en mobil til 7000-8000 burde man kunne forvente en slik funksjon...

Og disse fire er av alle de forskjellige modellene som Nokia selger i dag. Vet at f. eks. Motorola ikke har noen BT-modeller i Norge (ennå),men så har de ikke mange modellene til salgs heller da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...