Gå til innhold

Rett til å få dekket returutgifter ved reklamaskin jfr forbrukerkjøpsloven


stian-hg

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I forbindelse med at den 4 år gammel router gikk i stykker har jeg sendt produktet i retur og reklamert ift forbrukerkjøpsloven. I den forbindelse pådro jeg meg 160 kr. i portoutgifter.

 

I andre tilfeller har jeg sendt kopi av kvittering til nettbutikken og fått dette refundert, men da har produktet vært relativt nytt (innenfor garantiperiode). Har jeg samme "rett" når jeg reklamerer iht forbrukerkjøpsloven på et såpass gammelt produkt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...