stian-hg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei! I forbindelse med at den 4 år gammel router gikk i stykker har jeg sendt produktet i retur og reklamert ift forbrukerkjøpsloven. I den forbindelse pådro jeg meg 160 kr. i portoutgifter. I andre tilfeller har jeg sendt kopi av kvittering til nettbutikken og fått dette refundert, men da har produktet vært relativt nytt (innenfor garantiperiode). Har jeg samme "rett" når jeg reklamerer iht forbrukerkjøpsloven på et såpass gammelt produkt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Så lenge reklamasjonen blir godtatt, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå