karoald Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flukt Bildet er fjernet. Beskrivelse: Farger vart forandret i det eg la det ut--mykje meir intens vart dei,derfor sletta eg det fyrste bilde. Prøver på nytt:Former i sanden på stranda---trykker dere på "Link" får dere ein annen farge,litt lysere og mer den rette. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ett bilde en kan sitte å studere og studer,og se nye ting hele tiden..godt formidlet;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Ett bilde en kan sitte å studere og studer,og se nye ting hele tiden..godt formidlet;) Hei Takker-ser du det litt på avstand ,ser ein en spydkaster---- Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ett bilde en kan sitte å studere og studer,og se nye ting hele tiden..godt formidlet;) Hei Takker-ser du det litt på avstand ,ser ein en spydkaster---- Jepp, ser spydkasteren, flott bilde... Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Ett bilde en kan sitte å studere og studer,og se nye ting hele tiden..godt formidlet;) Hei Takker-ser du det litt på avstand ,ser ein en spydkaster---- Jepp, ser spydkasteren, flott bilde... Hei Tusen takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg