Igor Kostin Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 L Y K K E Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei Igor. Synes du har fanget et flott og artig øyeblikk med brudeparet. Ser du har fått en litt mørk eksponering og at du har forsøkt å lysne ansiktene etterpå (fordi du har slurvet litt utenfor med penselen). Ville lagt litt mer arbeid i dette siden jeg synes bilde var artig og har masse potensiale. Ville dratt høyre levels glideknapp mot venstre totalt og om nødvendig også selektivt i områder av bildet. Bruker du PS kan du legge et invertert curve layer. Et mørkere og et lysere, da kan du enkelt male frem mørke og lys på en rask og kontrollert måte. Lenke til kommentar
Igor Kostin Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Hei, Mange takk for konstruktiv kritikk.. Jeg følte at jeg var ferdig med bildet når jeg la det ut, men nå ser jeg at jeg kunne gjort noe med ansiktene deres..gjøre kanskje litt mørkere. Jeg la på en ekstra layer med litt struktur for å gjøre bakgrunn mer mørkere og at brudeparet skulle komme klarere ut.. Skal prøve å "leke" med kurvene som du sa, selv om aldri prøvd med den "inverterte" teknikken.. mvh Igor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg