Harald Gjerholm Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 De siste solstråler Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette bildet er tatt nord for Klekken og viser utsikten mot Eggemoen og Vikerfjell. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Farger og lys toppers.Her vil jeg si jeg også kan like det duse/uklare innover i bildet..mer som dis eller hva en kaller det. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei Harald, har sett mange flotte bilder fra deg i det siste. Synes du fanger lysspillet over trekronene veldig bra. Det jeg ikke likte fult så godt er at jeg synes øvre halvdel av bildet møter meg litt som en flat vegg. Hvis du tar bilder i raw format så har adobe sin converter en funksjon som heter clarity, denne kunne hjulpet deg med å få litt "hull" på denne veggen. Hadde det vært mitt bildet ville jeg behandlet øvre del separat. Hadde du klippet ut øvre del og åpnet levels for dette laget så vil jeg tippe at du kunne klippe mye på høyre siden for å åpne for litt mer høylys i dette området. Synes også det ble litt i overkant gult. Jeg vet at det ofte blir sånn når solen står lavt, men jeg tror jeg ville dempet det gule endel, spesielt i øvre del av bildet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Eit kjempefint bilde-lys/farger----liker godt at du har forgrunnen skarp og at det blir mer dempet bakover med skarphet-det er mange ganger etter som man ser det. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flott høstbilde i varme, gode farger:) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Takk for alle kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg