dobbeldusj Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nå begynner batteriet på incredible s'n min å mygle ganske heftig. var fulladet imorges klokka 07:00 og nå klokka halv 11 har jeg bare 77% igjen, og den har vært med skjermen av helt siden da, med unntak av 9 min spotify. når jeg får opp hva som har brukt batteri av de 4h4msiden lading er: "cell standy" 37% "phone idle" 34% og "display" 18%. Spotify har brukt småpene 5% av batteriet. hva skjer? Har Android 2.3.3 med HTC Sense 2.1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Dårlig dekning? Uansett, sjekk hvor lenge skjermen har vært på ved å trykke på display, ev trykk på grafen for å se når tlf har vært våken. Mulig en app har klikket (synkronisering?) Lenke til kommentar
dobbeldusj Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Skjerm: 5 minutt ila. 6h31min... Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ingen task-killer vel? De bruker ofte mere batteri enn de sparer. Lenke til kommentar
dobbeldusj Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 null taskkiller her i gården. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå