inaktiv000 Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hva er det mest morsomme/kjipeste du har gjort denne ferien? Her er mitt Morsomme må være en av turene med dama... kanskje til sørlandet Kjipeste var vel å vaske badet (noe jeg gjorde idag) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Spilt Gothic 2 Malt et hus :x Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det morsomste i ferien var når jeg var på båten til farfar, bare slappa av på vannet, og kosa og bada, det var digg! Digg med jenter i helgeroa også Ellers er det ganske diggbart å bare være hjemme og slappe av, og dra å bade innimellom også.... (synd nesten alle vennene mine sitter inne å spiller, Galaxies osv...kjipt, når jeg vil ha dem med ut å bade....) Det kjipeste var den brå starten på sommeren, det med bilen 2003, sommeren jeg aldri glemmer... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det morsomste har vært å kjøre med båt for å finne en øy å grille på og bade men miste motoren underveis og le så voldsomt at eg nesten bevismte og finne en øyen og grille og skyte med luftgæver og kompisen min skyter en vær og vi ble jaget og kompisen måtte hoppe i sjøen og eg måtte hoppe i båten så skjøt kompisen de vekk ved å skyte de i ballene. kommer ALDRI til å glemme den dagen. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sommeren har vært kjedelig... Morsomste dag så langt: Da jeg og noen kompiser jeg spiller Dungeons&Dragons 3rd edition (3.5 for å være helt eksakt) spilte tre dager i strekk(nesten). Dårligste: Resten. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 jeg har downa en HAUG med spill, spillt hver av dem i 15min og gitt opp... bla gotic 2 der jeg har kommet til forbi han tyven, og løp inn i sånne flaggermus og døde... gadd ikke mer... Ellers har jeg sovd og/eller jobba på tusenfyrd :x og sittet foran datan... blitt ganske 1337 i desert combat... spes helikopter flyging... Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Morsomst: Bestillt en vapochill xe Værst: Venta på en vapochill xe Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Det morsomste har vært å kjøre med båt for å finne en øy å grille på og bade men miste motoren underveis og le så voldsomt at eg nesten bevismte og finne en øyen og grille og skyte med luftgæver og kompisen min skyter en vær og vi ble jaget og kompisen måtte hoppe i sjøen og eg måtte hoppe i båten så skjøt kompisen de vekk ved å skyte de i ballene. kommer ALDRI til å glemme den dagen. Skjøt kompisen din eieren av øya i ballene med luftgevær . Det hørtes iallefall ut som en morsom dag. for meg er det slik: Værst: Da bilen vær ble ødelagt litt utenfor København når vi vi var på Roskildefestivalen. Vi rakk nesten ikke Metallica og måtte bruke nesten hesle reisebudsjettet på reprasjon. + Vi rakk ikke båten hjem og måtte kjøpe ny billett hjem. Den nye båten måtte vi forresten vente på i 12 timer. Beste: Tur til Bulgaria. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Høydepunktet i sommer var nok flystevne på Duxford flyplass i Cambridge. Det var vanvittig kult! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 dratt meg på sofaen ... Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 dratt meg på sofaen ... Say no more........ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 dratt meg på sofaen ...Dratt ann i sofa'n mener du Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Synes sommeren er for kort jeg... Men denne sommeren startet med et lan og slutter nå til helgen med et lan... Lenke til kommentar
digital1 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hmm.. Husker ikke hvorfor svare da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hmm.. Husker ikke hvorfor svare da? Godt sagt digital1, men noen poster bare for å få flere poster liksom. Beste delen av min "ferie" var da jeg var i Nord-Norge...nærmere bestemt Sortland. Var jo koselig der, også møtte jeg på noen (ei) søt venninne av kusinen min der :smile: Var også morsomt på Kragerø egentlig, med båtkjøring og masse morro i vannet Det kjipeste med ferien min er vel at jeg har sittet såpass mye foran data'n at jeg ikke har fått badet mer enn under ti ganger. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hmm.. Husker ikke hvorfor svare da? så sant så sant, alt for mye spamming her ferien min har vært rolig og kjedelig, men skal snart til spania og det blir morsomt Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 OK, here goes... Morsommeste opplevelsen denne sommerferien var uten tvil 4-ukersoppholdet mitt på Filippinene. Makan til byturer, festing og annet sprell hadde jeg aldri hatt råd til her i Norge. Er selv halvt filippinsk (utseende, kultur og språkmessig fordel foran andre nordmenn), og kunne godt tenke meg å bo der i lengre perioder om gangen. Derfor var den kjipeste opplevelsen hjemreisen tilbake til Norge, det å måtte forlate familie, slekt og venner der nede. Men april/mai 2004, tar jeg en "Arnold"... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 har jobbet og tjent masse penger.. som vanlig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 har jobbet og tjent masse penger.. som vanlig. Ka har du brukt pengen på da? Eller sparer du til noe digg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå