Odesseiron Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det gjør i hvert fall Bioware. De vil gjenopplive Jade Empire. Les hele saken Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 De kan gjerne få lov til å pusse opp det første spillet også, grafikken er litt sliten og det har en lock på 30 fps på pc . Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Regner med det blir en fps med fokus på kampsport fremfor våpen. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Rollespill du liksom..... Brukbart spill, da, selv om potensiale for awesome-button i en oppfølger er altfor stort. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Rollespill du liksom..... Brukbart spill, da, selv om potensiale for awesome-button i en oppfølger er altfor stort. For nyskjerrighetens skyld, hva er det i Jade Empire som ikke kvalifiserer dette til sjangeren rollespill? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hadde vært moro med en Jade Empire 2, om de droppet det idiotiske 80-talls flyspillet og hadde litt mindre irriterende bosser og karakterer. Og en bedre historie, kanskje. Og litt mindre ensformig gameplay. Om spill blir glemt er det kanskje en grunn til det. Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Rollespill du liksom..... Brukbart spill, da, selv om potensiale for awesome-button i en oppfølger er altfor stort. For nyskjerrighetens skyld, hva er det i Jade Empire som ikke kvalifiserer dette til sjangeren rollespill? Lurer litt på det samme. Jade Empire 2, i likehet med KOTOR spillene brukte alle 3 D&D 3rd Edition regelsette som byggesteiner for hele spillet. Så selv om monstrene ikke var orcs and goblins, og skillsa hadde andre navn enn i D&D, så var selve mekanikken kliss lik. Og ikke enig med tittelforvatter at spillet er glemt. Husker det stadig som ett av de beste spillene fra forrige plattformgenerasjon. Lenke til kommentar
Feskinger Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Det eneste jeg husker er de horrible shmup-sekvensene og BioWare-middelmådighet . Endret 27. september 2011 av Feskinger Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 For nyskjerrighetens skyld, hva er det i Jade Empire som ikke kvalifiserer dette til sjangeren rollespill? Det er en ny trend å påstå at noe ikke kan være et rollespill uten å ha kompliserte inventory- og statpoint-system; om man faktisk spiller en rolle er visst irrelevant. Jeg skylder på Bethesda. Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg spillte det back in the day! Husker fortsatt at jeg så en reklame for det i et spillmagasin of bestemte meg for å kjøpe det ^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fantasifulle tolkninger av verdens største land er ikke hverdagskost, Russland? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Største er nok en kronglete måte å skrive mest befolkningsrike på. Endret Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg vurderte faktisk ganske nylig å sette meg ned med dette, kjøpte det for mange år siden, men kom aldri så langt at jeg fikk spilt det, så glemt er det absolutt ikke. Tvert i mot virker det meget interessant, og jeg vil absolutt sette pris på om Bioware ville gå i gang med en oppfølger, da universet her er såpass alternativt fra det vi vanligvis får servert at det i seg selv er grunn nok. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Et Jade Empire 2 hadde vært fantastisk. Minnene fra Jade Empire er flotte og fantastiske. En virkerlig bioware-perle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå