HelloKjersti Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det ryktes at Isaac Clarke tar turen til en isplanet. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg håper det er noe i det. Virker som en spennende ide med en isplanet. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Å virkelig? en Hive Mind alien! Så utrolig originalt...... etterlyser KREATIVITET! Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Eneste overlevende ordentlige survival horror franchisen igjen på konsoll. Dette blir bra Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 La meg gjette: en Marker befinner seg dypt nede i ismassene og folkene, som tilhører Unitologikirken, er på planeten for grave opp denne. Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Bra setting i classisk alien stil Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 La meg gjette: en Marker befinner seg dypt nede i ismassene og folkene, som tilhører Unitologikirken, er på planeten for grave opp denne. Ugh! Håper virkelig man kan slippe alt våset bak unitologikirken, greit nok det var interesant i de to første spillene, men det hele dabbet ut. Noe av det jeg savnet i spill nr 2 var større områder å leke seg i , nivå designet ga inntrykket av at du befant deg på en "liten utpost" i steden for det enorme komplekset det egentlig skulle være. Mer utforskning og åpnere områder hadde definitivt vært gøy isteden for A til B designet på nivåene. Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 1'ern var sykt bra. 2'ern ble jeg skuffet av. For mye action, dårlig level design, lyd-designet var heller ikke like bra som 1'ern. 2'ern føltes som et dårlig action spill uten mening. Men de ble jo laget av en annen gjeng. Har lite tro på 3'ern Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 EA nei da dett bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå