Gå til innhold

Windows Phone 7.5 (Mango) lansert i Norge i morgen !

2new

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Kanskje jeg missa noe, men hvor står det at det er snakk om Mango?

Virker mer ut som en oppfølging i forhold til Windows Phone 7.0, som allerede er lansert.

Lenke til kommentar

I nyhetsbrevet til partnere står det:

Microsoft lanserer Windows Phone på Mobile Trender 2011

Vi er midt inne i en mobil revolusjon, hvor mobile enheter som smarttelefoner og nettbrett dramatisk endrer hvordan vi lever og jobber. Gå derfor ikke glipp av årets store mobilitetskonferanse, Mobile Trender 2011, som går av stabelen onsdag 28. september. Konferansen er i regi av IDG med Microsoft som platinum sponsor, hvor Microsoft blant annet vil lansere Windows Phone 7.5 i Norge! I tillegg vil Microsoft være representert med stand for å profilere Windows Phone 7, Office 365 og Lync.

Som samarbeidspartner med Microsoft kan vi tilby deg gratis deltakelse på dette seminaret, les mer om hvordan og meld deg på her.

Håper vi sees på Mobile Trender 2011!

Lenke til kommentar

Kanskje jeg missa noe, men hvor står det at det er snakk om Mango?

Virker mer ut som en oppfølging i forhold til Windows Phone 7.0, som allerede er lansert.

Microsoft markerer at Windows Phone er offisielt tilgjengelig i Norge med norske tjenester og produkter.

Det står underforstått i den setningen der. Støtte for norsk har aldri vært en opsjon før 7.5

Håper lansering = publisering på "windowsupdate" samtidig. Da har jeg Mango før arbeidsslutt i morgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...