MyNameIs? Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei ! Jeg har lyst til å høre på noe fantasi eller krim. Håper noen kan hjelpe meg ! : ) Takk ! : ) Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Song of ice and fire serien? Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Song of ice and fire serien? Burde jeg begynne med den første boken eller vil du anbefale en av bøkene? Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Song of ice and fire serien? En annen ting vet du hvor du kan kjøpe denne som lydbok? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Song of ice and fire serien? En annen ting vet du hvor du kan kjøpe denne som lydbok? Vet ikke om den fintes på norsk, men du finner den og en rekke andre engelske på amazon. Når jeg begynte å høre på lydbøker for snart ti år siden så fantes det nesten ingen utalandske fantasy bøker lest på norsk. Var kun ringenes herre og noen få andre av de mest kjente. Mulig det har forandret seg nå, men du får uansett et ekstremt mye større utvalg om du klarer å høre på engelsk. Harry Hole bøkene er forresten en internsang norsk krim serie. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Song of ice and fire serien? Burde jeg begynne med den første boken eller vil du anbefale en av bøkene? Begynn med den første boken. Er sammenhengende historie. Litt usikker på hvor du får kjøpt, men amazon er en fin ting. Piratbukta har vel også noen kopier uten at jeg har sjekket. Endret 27. september 2011 av discostu Lenke til kommentar
hhavik Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei ! Jeg har lyst til å høre på noe fantasi eller krim. Håper noen kan hjelpe meg ! : ) Takk ! : ) Har du prøvd Ordflyt? En del gratis, klassisk krim der i hvert fall. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå