espda Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Kjøpte først en Huawei 8800, denne fikk jeg levere tilbake da den hadde wifi problemer, datt ut av nettet hele tiden. Prøver noe annet heller, ønsker stor skjerm og ikke grisedyrt, rundt 3000,- bør holde. Har sett på galaxy s, galaxy s +, sony arc som virker fine. Øsnker bare en telefon som virker og så ut som det var endel som slet med Arc'en ihvertfall.Optimus 2x virket også ok, men så ut som mange slet med den også? Alle tips mottas med stor takk Endret 27. september 2011 av espda Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvis det står mellom de 3 ville jeg gått for en av Galaxyene. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvorfor ikke HTC? Hva er stor skjerm. Har du sjekket prisjakt, hvor det er enkelt å filtrere på dine ønsker i forhold til størrelse og OS. Lenke til kommentar
espda Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Ikke noen grunn, tilfeldig egentlig. Stor skjerm er vel 4" omtrent, var greit med 3,8" på Huaweien også egentlig. Føler det er mye likt og sak og behag. Viktigste er en telefon som faktisk virker uten at jeg må trikse for mye med den. Hvorfor ikke HTC? Hva er stor skjerm. Har du sjekket prisjakt, hvor det er enkelt å filtrere på dine ønsker i forhold til størrelse og OS. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har en HTC Incredible S, og har ikke hatt et eneste problem med den. Den er riktignok ikke den hotteste mobilen på markedet for tiden, men det har kraft nok til stort sett alle oppgaver, til en pris rundt 3000,- Det beste er vel at du får HTC Sense Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Desire S , Nexus S , Incredible S , Galaxy S , Arc S.. S er inn om dagen. Uansett hvilken telefon du velger, så vil du finne folk som har problemer med den. Lenke til kommentar
espda Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Sant nok, alltid noen som sliter. Har bestilt en Arc, så får vi se hvordan den er. Takk for alle innspill! Desire S , Nexus S , Incredible S , Galaxy S , Arc S.. S er inn om dagen. Uansett hvilken telefon du velger, så vil du finne folk som har problemer med den. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Arc er en fin telefon, og har blant annet det beste kamera av de nevnte modellene. Har også kommet en arc på speed, arc S, raskere processor (1,4GHz), og noe 3D tull, men denne ligger over 3500, så er vel litt over budsjettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå