Patriot Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har har problemer med å se fotballkamper på tv2 og nrk sin webtv. Jeg har en 1mbit linje fra mimer (lokalt selskap). Problemet er at det hakker og lagger noe så sinnsykt at det er umulig å få med seg kampen, jeg trodde først det var noe galt med linjen min helt til jeg har snakket med flere som har samme isp og til og med lavere båndbredde enn meg, som klarer å se kampene helt glatt uten hakking. Problemet ligger da mest sansynlig på min pc en plass. Jeg har 1.2ghz prosessor, over 700mb sd100 ram, 80+40 giga hardisk, ikke tiptop moderne, men det skulle holde i lange baner. En ting jeg har lagt merke til er et jeg bare hadde 78mb avsatt til "temporary internett files", kan dette ha noe med saken å gjøre? Noen som har flere tips til hva som kan være årsaken til at det hakker og lagger? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hvilket OS? Reinnstaller OS, da funker det sikkert :wink: Edit; jeg snuste litt rundt, for å kjøre film direkte fra SF Film må du ha "en maskin som kjører de nyeste spillene" , sto faktisk det. Prøv som jeg skrev å reinnstallere, hvis ikke det funker må du Oppgradere Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Reinnstalere OS? hallo? Jeg reinastellerer ikke OS (win2k) så fort et lite problem oppstår, megget tungvint løsning. Hardware har nok ingenting med saken å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå